اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان جدال کاراته‌کاهای 15 تیم

برترین‌های انفرادی کاراته جوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رقابت‌‌های کاراته قهرمانی رده سنی جوانان استان قم با معرفی افراد برتر اوزان مختلف به پایان رسید.

برترین‌های انفرادی کاراته جوانان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات کاراته قهرمانی استان و انتخابی رده سنی جوانان قم با شرکت مدعیان این رده سنی از باشگاه‌ها و تیم‌های فعال کاراته در استان قم برگزار شد و امروز نفرات برتر خود در اوزان مختلف این رده سنی را شناخت.

در پیکارهای قهرمانی کاراته جوانان استان قم کاراته‌کاران بیشتر باشگاه‌های فعال کاراته در قم حضور داشتند که رقابت‌ خود برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای اول تا سوم مسابقات قهرمانی کاراته جوانان قم را در اوزان مختلف برگزار کردند و نفرات برتر معرفی شدند.

این مسابقات در رده سنی جوانان با توجه به اینکه کاراته قم رقابت‌های لیگ باشگاه‌ها و همچنین مسابقات قهرمانی کشور را در پیش دارد، بین مدعیان کاراته استان قم در حالی به انجام رسید که با توجه به پایان سال تحصیلی و فراغت بیشتر جوانان کاراته‌کا، استقبال از آن نسبت به رقابت‌های قبلی کاراته در مسابقات استانی بیشتر شده بود.

مدعیان اوزان مختلف که در رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی جوانان استان قم شرکت کرده بودند، در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم رقابت نزدیک و دیدنی با یکدیگر داشتند که در نهایت برترین‌ها در پنج وزن شناسایی شدند.

در حالی که حضور چهره مطرحی همچون مهدی عافیتی نفر سوم مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2011 در کشور چین، موجب افزایش سطح کیفی این رقابت‌ها شده بود، در پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی قم در بخش کومیته تیمی مقام نخست به تیم کاراته انقلاب قم رسید و در بخش انفرادی نیز نفراتی همچون جلال حسینی، مرتضی عودن‍ژاد، مهدی عافیتی، محمدصادق رضوانی و سجاد شمس به مقام نخست دست یافتند.

در حالی که در این دوره از پیکارها نزدیک به 110 کاراته‌کا از 15 باشگاه فعال کاراته قم با یکدیگر به رقابت پرداختند، برترین‌های اوزان مختلف این شانس را دارند که در قالب تیم قم به رقابت‌های قهرمانی و همچنین لیگ‌های باشگاه‌های کشور اعزام شوند.

این در حالی است که فدراسیون کاراته از اردیبهشت ماه فراخوان ثبت‌نام را به هیئت‌های کاراته استان‌های مختلف از جمله هیئت کاراته استان قم ارسال کرد و بیش از 100 تیم تاکنون آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.

برترین‌های بخش کومیته انفرادی مسابقات قهرمانی کاراته رده سنی جوانان قم در حالی معرفی شدند که پیش از این در بخش کومیته تیمی، کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب قم بالاتر از باشگاه‌های پولاد و مریم قهرمان شده بودند و در بخش کاتا نیز برترین‌ها امروز معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول