اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 32 مدال رنگارنگ صورت گرفت

نایب قهرمانی مقتدرانه تیم شیتوریو قم در کاراته کشور

خبرگزاری فارس: مدیر و مربی باشگاه کاراته شهید زین‌الدین استان قم از موفقیت کاراته‌کاهای قمی در کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات سبک شیتوریو شیتوکای کشور خبر داد.

نایب قهرمانی مقتدرانه تیم شیتوریو قم در کاراته کشور

محمدمهدی سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته سبک شیتوریو شیتوکای کشور با شرکت مدعیان رده سنی زیر 17 سال نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از رقابت‌ها، کاراته‌کاهای دارای کمربند زیر قهوه‌ای و بالای قهوه‌ای بودند و در مجموع این مسابقات با حضور بیش از 580 کاراته‌کا از 31 استان کشور در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی برگزار شد.

مدیر باشگاه کاراته شهید زین‌الدین قم افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدای بیداری اسلامی برگزار شد و البته انتخابی سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، اقیانوسیه در کشور هنگ‌کنگ نیز به شمار می‌رفت.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل حضور چهره‌های مطرح این سبک، مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد اضافه کرد: کاراته‌کاهای استان قم با نمایشی قدرتمند و جذاب توانستند با کسب 32 مدال یکی از تیم‌های برتر این دوره لقب بگیرند.

سلطانی با اشاره به توفیقات به دست آمده توسط تیم اعزامی قم به رقابت‌های سبک شیتوریو شیتوکای قهرمانی کشور یادآور شد: کاراته‌کاهای اعزامی قم به این دوره از رقابت‌ها هشت بار بر سکوی قهرمانی ایستاده و صاحب هشت نشان طلا شدند.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که تیم اعزامی کاراته قم با درخششی خیره‌کننده، موفق به کسب جواز حضور در 16 مسابقه فینال شده بود، با بداقبالی هشت فینال را به حریفان واگذار کرد و در نهایت به هشت مدال نقره و مقام نایب قهرمانی دست یافت.

مدیر و مربی باشگاه کاراته شهید زین الدین استان قم ابراز داشت: در نهایت اینکه هشت مدال طلا، هشت نقره و 16 برنز رهاورد کاراته سبک شیتوریو شیتوکای قم از این دوره از مسابقات قهرمانی کشور بود و در نهایت قم را نایب قهرمان کشور کرد.

وی عنوان کرد: این نایب قهرمانی در حالی به دست آمد که با اختلاف اندک پس از استان تهران که با کسب هشت مدال طلا، 11 نقره و 19 برنز بر سکوی نخست ایستاد، قم به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم گیلان با پنج نشان طلا، هفت مدال نقره و 9 برنز به عنوان سومی دست یافت.

سلطانی با اشاره به اهمیت کسب این موفقیت برای کاراته‌کاهای آینده‌دار قمی تصریح کرد: عنوان نایب قهرمانی تیم اعزامی سبک شیتوریو شیتوکای استان قم به این دوره از مسابقات با فاصله‌ای نزدیک با استان تهران با توجه به تعداد کمتر اعضای تیم به دست آمد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول