اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی به فارس خبر داد

3 مدال سهم کاراته‌ قم در مسابقات آسیایی ازبکستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: سه طلا و برنز از جمع مدال‌های به دست آمده تیم ملی کاراته کشورمان در پیکارهای قهرمانی آسیا رهاورد تلاش کاراته‌کاهای قمی بود و این برای کاراته قم در کشور مایه افتخار و سربلندی است.

3 مدال سهم کاراته‌ قم در مسابقات آسیایی ازبکستان

حسن عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حضور چهار کاراته‌کای قمی در ترکیب تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان کشور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: نکته مهم موفقیت نمایندگان اعزامی به پیکارهای آسیایی است که سه نفر آنها با کسب مدال و دست پر به کشورمان بازگشتند و مایه افتخار مردم ورزش دوست قم شدند.

وی بیان داشت: به دنبال موفقیت کاراته‌کاهای شایسته قمی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان کشور و همچنین پیکارهای درون انتخابی تیم ملی، چهار کاراته‌کای نوجوان و بزرگسال قم در حال حاضر در تیم‌های ملی حضور دارند که این مهم از روزهای موفقی برای کاراته ‌جذاب و پرطرفدار قم در آینده نوید می‌دهد.

رئیس هیئت کاراته استان قم ادامه داد: بعد از اینکه کاراته‌کاهای قم در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال‌های متعدد و خوشرنگ شدند، توانایی کاراته قم بار دیگر در سطح کشور به نمایش درآمد و به دست آمدن یک نشان طلا و دو برنز بیش از همه مؤید توانمندی کاراته‌کای قمی در تیم‌های ملی است.

وی خاطر نشان کرد: در پیکارهای کاراته قهرمانی جوانان آسیا که با شرکت برترین کاراته‌کاهای مدعی از کشورهای مختلف قاره کهن در تاشکند ازبکستان برگزار شد، مدعیان در تلاش برای کسب عناوین برتر این دوره در تقابلی نزدیک و حساس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی بیان داشت: کاراته‌کاهای آینده‌دار استان قم موفق به کسب یک نشان طلا، و دو نشان برنز شدند و علیرضا قاضی، سعید علی‌پور، محمدهادی داودآبادی و ناصر نجفی توانستند لیاقت و شایستگی خود را برای موفقیت در تیم‌های ملی نوجوانان و تیم ملی بزرگسالان نشان دهند.

عابدی عنوان داشت: در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، یک کاراته‌کای قمی به مدال طلا دست یافت و دو کاراته‌کای دیگر نیز با وجود شایستگی‌های بسیار بالایی که برای کسب مقام قهرمانی داشتند، در نهایت با کسب مدال برنز به کشورمان بازگشتند.

وی اضافه کرد: کاراته‌کای پرامید قم سعید علی‌پور در وزن منهای 60 کیلوگرم بود که همانند پیکارهای کاراته وان ملقب به لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی، در این مسابقات نیز که در تاشکند ازبکستان برگزار شد، با شکست برابر حریفی از قزاقستان به مدال برنز بسنده کرد.

عابدی اظهار کرد: کاراته‌کای قمی حاضر در ترکیب تیم ملی نوجوانان یعنی علیرضا قاضی نیز در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا، با عبور از سد تمام حریفان خود با شایستگی قهرمانی را به دست آورده و موفق به کسب مدال طلا شد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی بیان داشت: در نهایت اینکه ناصر نجفی در تلاش برای کسب موفقیت در رقابت‌های قهرمانی قاره کهن در وزن منهای 75 کیلوگرم کومیته تیمی در جایگاه سوم ایستاد و با کسب مقام سوم این رقابت‌ها یک نشان برنز دیگر را برای ورزش قم کسب کرد.

رئیس هیئت کاراته استان قم اظهار کرد: در پیکارهای قهرمانی آسیا سطح برگزاری رقابت‌ها بالاتر از حد انتظار بود و کاراته‌کاهای قمی ‌شرکت‌کننده در این پیکارها تمام شایستگی‌های خود را به نمایش گذاشتند تا به مدال برسند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول