اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان:

افق چشم‎انداز صنعت گلستان ایجاد صنایع پایدار است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: افق چشم‎انداز صنعت گلستان ایجاد صنایع پایدار و مادر است.

افق چشم‎انداز صنعت گلستان ایجاد صنایع پایدار است

رمضان بهرامی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه نمایندگان دوره قبل کارنامه قابل قبولی در بخش صنعت نداشتند اظهار داشت: اکثریت نمایندگان این دوره مورد تایید فعالان اقتصادی در حوزه کار و کارگری هستند.

وی با اذعان اینکه انتظار بخش صنعت از نمایندگان مجلس دگرگونی آنی در استان نیست تصریح کرد: تیمی که اکنون در استان شکل گرفته تیم قابل قبولی است و مطمئن هستیم با همکاری بخش خصوصی و نمایندگان اتفاقات خوبی را در سطح استان شاهد باشیم.

نمایندگان عزم خود را برای پیشرفت گلستان جزم کرده‎اند

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با ابراز خرسندی از اینکه نمایندگان استان با توجه به مدت زمان کوتاهی که از عمر مجلس نهم می‎گذرد انصافا پای کار بوده و عزم خود را برای پیشرفت استان جزم کرده‎اند یادآور شد: بخش‎های خصوصی نیز باید به کمک نمایندگان بشتابند چرا که با همکاری و همدلی در کنار نمایندگان فرصت‎های خوبی در استان به وجود خواهد آمد و حوزه صنعت، تجار و تولیدکنندگان می‎توانند از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده کنند.

بهرامی از عزم جدی نمایندگان در راه‎اندازی پتروشیمی گلستان خبر داد و متذکر شد: با وجودی که توان بخش خصوصی در فرآیند یک صنعت پایدار هزینه‎های زیادی متحمل شده است و نیز مدیران پتروشیمی استان در این راستا زحمات بسیاری مقبل شدند امیدواریم در این دوره پروژه پتروشیمی گلستان به سرانجام مطلوب برسد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس اظهار داشت: بر اساس شعارهایی که در زمان انتخابات از سوی نمایندگان داده شد و یکی از آن محورها نیز توجه به پتروشیمی استان بود با وجود پیگیری‎هایی که از نمایندگان شاهد هستیم لازم است این پیگیری‎ها جدی‎تر شود.

مردم گلستان منتظر ثمره تولید پتروشیمی هستند

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه مردم گلستان منتظر ثمره تولید پتروشیمی هستند یادآور شد: چنانچه این پروژه محقق شود صنایع بالادستی و پایین‎دستی همچنین رتبه و جایگاه صنعت استان ارتقا پیدا خواهد کرد.

بهرامی از استاندار گلستان و مدیران استانی خواست تا در کنار بخش خصوصی از وجوه اداره شده به صنعت پتروشیمی گلستان مضایقه نشود و مساعدت لازم در این زمینه صورت بگیرد تا شاهد سرعت‌بخشی بیش از پیش این پروژه مهم باشیم.

وی کارنامه پیشرفت فیزیکی پتروشیمی گلستان را قابل قبول وصف کرد و بیان داشت: پتروشیمی گلستان یکی از پتروشیمی‎های کشور است که به هیچ وجه از هیچ بانکی استقراض نکرده و با تکیه بر سرمایه خود، آن را حفظ و ارتقا بخشیده است.

پتروشیمی بهترین بستر سرمایه‎گذاری در گلستان است

رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با اشاره به اینکه پروژه پتروشیمی گلستان نسبت به استان‎های دیگر از پیشرفت خوبی برخوردار است اذعان کرد: این پروژه همت دولت را می‎طلبد و اگر قول‎هایی که دولت در این زمینه داده جامه عمل پوشیده شود این پروژه در گلستان به ثمر خواهد رسید چرا که در حال حاضر بهترین بستر سرمایه‎گذاری پروژه پتروشیمی است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول