اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل بیمه مرکزی ایران:

محصول صنعت بیمه باید به مردم اطمینان و آرامش ببخشد

خبرگزاری فارس: رئیس کل بیمه مرکزی ایران گفت: صنعت بیمه باید به گونه‎ای عمل کند که نتیجه آن موجبات اطمینان و آرامش مردم را فراهم آورد.

محصول صنعت بیمه باید به مردم اطمینان و آرامش ببخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید محمد کریمی شامگاه دوشنبه در جلسه پوشش بیمه‎ای حوادث و مسائل مربوط به سیل اخیر در گلستان اظهار داشت: جبران خسارت در حوادث غیرمترقبه سهم دولت نیست بلکه بیمه‎ها باید در این عرصه وارد شده و به خوبی فرهنگسازی کنند.

وی تصریح کرد: زیربناهای گلستان در بخش‎های مختلف آب، برق و گاز در مواقع حادثه، امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند که این مهم خودش یک هنر و قابل تقدیر است.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران پیاده‎سازی طرح نوین در جامعه را اولویتی مهم خواند و خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح می‎توان بار مسئولیت دولت را کاهش داد و مسئولان مرتبط در این راستا وارد عمل شوند.

کریمی با اشاره به اینکه 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‎گذرد و مسئولان نوکری خود را با ارائه خدمات شایسته به مردم اثبات کرده‎اند اذعان کرد: در کنار هر حادثه‌ای که متوجه جامعه بوده، مسئولان همیشه در کنار مردم بودند و این امر سبب شده تا آنها به کشور و انقلاب خود دلگرم باشند.

وی با تاکید بر اینکه در صنعت بیمه باید مدیریت ریسک مورد توجه قرار گیرد یادآور شد: چنانچه در بیمه و زندگی مردم مدیریت ریسک اعمال شود بسیاری از مسائل و مشکلات برطرف خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با بیان اینکه میانگین بارندگی کشور 150 میلیمتر است خاطر نشان کرد: میزان بارندگی و سیل اخیر در استان گلستان 105 میلیمتر گزارش شده است که البته این بارش‎ها نعمت خداوندی است ولی اگر به درستی تدبیر نشود تبدیل به نعمت خواهد شد و خسارات زیادی نیز بر جای خواهد گذاشت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول