اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی:

منطقه زاگرس‌نشین از محرومیت تاریخی رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: منطقه زاگرس‌نشین در طول تاریخ همواره از محرومیت تاریخی رنج می‌برد.

منطقه زاگرس‌نشین از محرومیت تاریخی رنج می‌برد

محسن رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و در حاشیه مراسم افتتاح منازل مسکونی مددجویی ویلایی اظهار داشت: از گذشته نسبت به پیگیری رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم پیگیر بوده‌ام و اکنون حدود چهار سال است که با حضور در موسسات خیریه از نزدیک این موضوعات را پیگیری می‌کنم.

رضایی ادامه داد: بنا به دعوت کمیته امداد و موسسه خیریه وفاق سبز علوی برای افتتاح مناطق مسکونی افراد محروم و ایتام به منطقه محروم ویلایی آمده‌ایم تا از نزدیک با مشکلات مردم محروم این منطقه آشنا شویم.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام افزود: هنگامی که این موضوعات به مردم و خیرین واگذار شود هم در ابعاد فرهنگی و هم در ابعاد معنوی اثرگذاری بیشتری پیدا می‌کند و کیفیت خدمات‌رسانی به محرومین بیشتر می‌شود.

وی با قدردانی از خدمات کمیته امداد در این زمینه اظهار کرد: این نهاد حمایتی در چارچوب فعالیت‌های خود به کمک خیرین آمده چرا که هر چه به سمت فعالیت‌های مردمی حرکت کنیم هم راندمان کار بالاتر می‌رود و هم کیفیت خدمات بیشتر می‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به محرومیت مناطق زاگرس‌نشین اشاره کرد و گفت: محرومیت این مناطق تاریخی بوده و البته نظام جمهوری اسلامی و این دولت و دولت‌های گذشته برای رفع این محرومیت‌ها تلاش زیادی کردند.

رضایی افزود: به دلیل اینکه این محرومیت تاریخی است به کار و همت بیشتری برای رفع کامل این محرومیت‌ها نیاز است.

وی به خدمات مردم این استان و رزمندگان آن در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این استان در جنگ یک تیپ مستقل داشت و مجاهدت‌های فرزندان غیور آن هیچگاه از خاطره‌ها محو نخواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول