اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

99 درصد اصل عدالت در توزیع اعتبارات جاری لحاظ شده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: در توزیع اعتبارات جاری امسال بین دستگاه‌های مختلف 99 درصد اصل عدالت و رفع تبعیض لحاظ شده است.

99 درصد اصل عدالت در توزیع اعتبارات جاری لحاظ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: تمام مصوبات کمیته‌های شهرستانی برنامه‌ریزی را مورد مطالعه و بررسی قرار دادیم به طوری که کمترین انحراف و خطا را در توزیع اعتبارات شهرستان شاهد بودیم.

وی محدود بودن منابع اعتباری و گستردگی نیازها را یادآور شد و تصریح کرد: ما سعی کردیم براساس شاخص‌های تعیین شده توزیع اعتبارات را داشته باشیم که چهار ویژگی نیز در این زمینه به شهرستان‌ها ابلاغ شد.

صابری رعایت الزامات بودجه به ویژه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را یادآور شد و خاطرنشان کرد: زیرساخت مسکن مهر، پروژه‌های سفر و مهر ماندگار از جمله طرح‌های نیمه‌تمامی است که باید با تزریق اعتبار مناسب تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

این مسئول با بیان اینکه 16 شاخصه در توزیع اعتبارات مد نظر بوده، اضافه کرد: اعتقاد دارم حداقل 90 درصد مصوبات کمیته‌های برنامه‌ریزی با الزامات تعیین شده و چهارچوب بودجه ابلاغی همخوانی دارد.

وی ضرورت تسریع در مبادله موافقت‌نامه‌ها و تزریق اعتبار را یادآور شد و عنوان کرد: ما دو ماه فصل کاری را پیش رو داریم و باید از روز شنبه 30 درصد تخصیص اعتبار بدون نیاز به تنخواه بین دستگاه‌های مختلف توزیع شود.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود از توزیع عادلانه اعتبارات هزینه‌ای در استان خبر داد و گفت: به رغم شایعه‌پراکنی‌های مختلف سعی شد در توزیع اعتبارات هزینه‌ای برقراری رفاهی کارکنان عادلانه رفتار شود تا درصد انحراف و نارضایتی‌ها به حداقل برسد.

صابری بیشترین رشد اعتبارات هزینه‌ای را با 37 درصد در بین 27 دستگاه استان مربوط به ورزش و جوانان اعلام کرد و افزود: کمترین رشد را پزشکی قانونی داشته که استانداری تنها با سه درصد رشد در این حوزه در ردیف‌های پایین قرار دارد.

وی تصریح کرد: بودجه هزینه‌ای را بدون لحاظ کردن سایر اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی با منفی 21 درصد کمترین رشد و ورزش و جوانان با 56 درصد رشد بیشترین شاخص بهره‌مندی را داشته‌اند.

صابری ضرورت پرداخت مطالبات معوقه آزادگان، جانبازان و ایثارگران را یادآور شد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند تا یک ماه آینده کلیه مطالبات معوقه آزادگان، جانبازان و ایثارگران را پرداخت کنند.

این مسئول به افزایش 15 درصد حقوق کارکنان اشاره کرد و اذعان داشت: در تصویب این افزایش حق محرومیت کارکنانی که در مناطق محروم خدمت می‌کنند، نادیده گرفته شده که این موضوع را به جد در حال پیگیری داریم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول