اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

توزیع اعتبارات با نگاه سیستمی و یکپارچه صورت گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: توزیع اعتبارات در شهرستان باید با نگاه سیستمی و یکپارچه صورت گیرد.

توزیع اعتبارات با نگاه سیستمی و یکپارچه صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تویسرکان اظهار داشت: اعتبارات و امکانات به عنوان امانت در دست مسئولان قرار گرفته و نباید تحت هوای نفس و تمایلات ما قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اعتبارات کم اما انتظارات زیاد است، ادامه داد: البته این انتظاران برای تعالی شهرستان است که باید به جد دنبال آن بود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه باید بر اساس شاخص‌ها حرکت کرد، افزود: آن چه در 18 فصل برای شهرستان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 200 میلیون تومان به جز فصل صنعت، معدن و تجارت و رفاه که متعاقباً اعلام خواهد شد، پاسخگوی ما در حوزه خدمات‌رسانی به مردم نیست.

وی با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات در قالب نیازسنجی واقعی شهرستان ابراز داشت: در این مسیر باید به صورت عملی در راستای فرمایش رهبری حرکت کنیم. نیاز داریم که این حرکت بر اساس الگوی جهادی باشد باید منابع را مدیریت جهادی کنیم، چون مدیریتی جهادی کار را برای خدا می‌داند.

وی هشت سال دفاع مقدس را بهترین الگو برای مدیریت جهادی خواند و ادامه داد: امروز باید بیشترین استفاده را از امکانات داشته باشیم.

فرماندار تویسرکان پیشرفت شهرستان را در گرو توزیع یکپارچه دانست و گفت: در شهرستان باید در مدار انسجام و همدلی حرکت کرد تا به موفقیت دست یافت.باید با نگاه سیستمی و یکپارچه راه تعالی و پیشرفت شهرستان را پیمود و اعتبارات باید در کلان شهرستان که رفاه همه را به دنبال دارد هزینه شود.

در پایان مراسم با معرفی مهدی عادلی‌نژاد به عنوان دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از زحمات سید‌اسماعیل شیخ‌الاسلامی تقدیر شد و توزیع اعتبارات به هفته آینده موکول شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول