اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

زنان کهگیلویه و بویراحمدی از دل محرومیت کسب افتخار می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون در بسیاری از عرصه‌ها به خصوص در ورزش، زنان کهگیلویه و بویراحمدی از دل محرومیت کسب افتخار می‌کنند.

زنان کهگیلویه و بویراحمدی از دل محرومیت کسب افتخار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، لیلا زاده‌باقری ظهر امروز در جمع تعدادی از بانوان ورزشکار در یاسوج با بیان اینکه جمهوری اسلامی نگرش به بانوان در جوامع مختلف و نظام نابرابر اجتماعی زنان با مردان را تغییر داده است، افزود: دنیای غرب که مدعی حقوق زنان است جز اهانت، خشونت و شرارت به حریم ارزشمند و پاک زن برای جامعه زنان چیزی در بر نداشته است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقطه اصلی هدف و برنامه همیشگی دشمنان تضعیف ارزش‌های فرهنگی بانوان ما به خصوص جوانان است، چرا که می‌دانند یک ملت تا زمانی که پایبند ارزش‌های الهی است، شکست‌ناپذیر می‌باشد.

وی به نقش بانوان در عرصه ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بانوان اسلامی با حضور خود در جامعه ورزشی جهانی و بین‌المللی، نجابت، عفت و عزت را به جهانیان ترویج می‌کنند که یک زن چگونه می‌تواند علاوه بر حضور و مشارکت در همه عرصه‌های مختلف از حریم ارزش‌های خود، خانواده و جامعه صیانت کند.

به گفته وی، به برکت انقلاب و نظام اسلامی بانوان ورزشکار ما سفیران و اصلاح‌گران ارزشمندی برای تعالی و رشد ارزش‌ها در جوامع مختلف به خصوص در عرصه ورزش هستند.

به گفته زاده‌باقری، در این استان جامعه ورزشی زنان در شأن و جایگاه زن مسلمان افتخارات بزرگی در سطح استانی و ملی کسب کرده‌اند و نشان از این دارد که فضای عمومی استان ما با همه کمبودها از گذشته و اکنون توانسته با پشتکار جایگاه خود را ارتقا بخشد.

این مسئول به زنان عشایری این استان اشاره کرد و گفت: زن عشایری در کهگیلویه و بویراحمد نمادی از صبر و استقامت است که اکنون به بهترین شیوه و به دور از هیاهو در راستای فرمان رهبری مبنی بر کار و تولید ملی گام بر‌می‌دارد.

زاده‌باقری افزود: باید در این زمینه زنان عشایر هم‌استانی را الگو قرار دهیم و همه در راستای عمل به وظیفه و تسریع در پیشرفت و آبادانی استان لحظه‌ای درنگ نکنیم.

وی، شناسایی مشکلات و نیازهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بانوان و خانواده را ضروری دانست و الگو‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب، تعمیق باورهای دینی، ارتقای سطح آگاهی، تدوین راهکارهای استحکام و تقویت بنیان خانواده را بسیار ضروری دانست. 

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول