اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) مطرح کرد

جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) فرصت طلایی آشنایی با آموزه‌های رضوی

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) این جشنواره را فرصت طلایی آشنایی با آموزه‌های رضوی و معارف اهل بیت(ع) عنوان کرد.

جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) فرصت طلایی آشنایی با آموزه‌های رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، مصطفی فقیه اسفندیاری با بیان اینکه بی‌تردید یکی از اقدامات شایسته و در خور تقدیر سال‌های اخیر برگزاری جشنواره امام رضا(ع) در سطح ملی و بین‌المللی است، اظهار کرد: در زندگی فردی و اجتماعی، امروز بیش از پیش آشنایی و اجرای آموزه‌های رضوی احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زندگی ائمه اطهار دارای ابعاد ارزشمند و سیره گرانمایه‌ای است، افزود: استفاده از سیره ائمه معصوم در زندگی و الگوپذیری از آنان می‌تواند به‌عنوان سرلوحه‌ای مطلوب در زندگی مردم مورد استفاده قرار گیرد و جشنواره در این زمینه گام‌های موثری برداشته است.

فقیه اسفندیاری از ائمه به‌عنوان مصادیق انسان‌های کامل یاد کرد و گفت: با الگوپذیری از زندگی این بزرگواران می‌توان چارچوب روابط فردی و اجتماعی مطلوب را ترسیم و آن را به جهانیان عرضه نمود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی تحکیم پایه‌های دینی مردم را در مقابله با دشمنان نظام اسلامی بسیار موثر دانست و یادآورشد: برای رویارویی با تهدیدات دشمنان باید از سلاح ایمان و اخلاص بهره گرفت و در این راستا گسترش آموزه‌های رضوی را نباید نادیده گرفت.

فقیه اسفندیاری ارتقاء جشنواره در سال های اخیر و گسترش آن در بخش بین‌الملل را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این جشنواره توانسته با برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی مخاطبان فرهیخته‌ای در حوزه و دانشگاه داشته باشد و روز به روز بر روند استحکام پایه‌های خود بیفزاید.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول