اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

جشنواره تئاتر کارگاهی خورموج پایان یافت

خبرگزاری فارس: جشنواره تئاتر کارگاهی خورموج پنجشنبه شب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

جشنواره تئاتر کارگاهی خورموج پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی در این جشنواره که 4 اثر با عنوان "این که اون نیست" به کارگردانی مسلم مقنی،"مسیحا" به کارگردانی راحله صادقی، "گزافه‌گویی یک نویسنده" به کارگردانی جعفر عبدالشاهی و "غریبه آشنا"  به کارگردانی سلیمه نعیمی‌فرد در تالار ارشاد خورموج به روی صحنه رفت و ابراهیم شاکری مطلق، ماندانا رضوانی و طوبی شیرکانی داوری جشنواره را به عهده داشتند.

در این جشنواره با رأی هیئت داوران با تقدیر از تمام بازیگران و کارگردانان و عوامل نمایش‌ها با لوح تقدیر و جایزه نقدی از راحله صادقی به عنوان هنرمند فعال و تلاشگر در جشنواره تقدیر شد و جایزه نقدی و لوح سپاس به علت هدایت نسبتا صحیح بازیگران و استفاده از ابزار کارگاه در جهت خلق یک کار کارگاهی به مسلم مقنی اهدا شد.

همچنین مسلم مقنی جایزه نقدی و لوح سپاس نویسندگی را نیز دریافت کرد.

در بخش بازیگری مرد با تقدیر از محمد صادقی بازیگر نمایش "این که اون نیست"جعفر عبدالشاهی به دلیل حس مناسب و داشتن بیانی نسبتا مناسب بازیگر برگزیده جشنواره انتخاب شد.

در بخش بازیگری زن نیز با تقدیر از فاطمه بازیگر نمایش "غریبه آشنا" از سیده وحیده حسینی بازیگر نمایش "این که اون نیست" به عنوان بازیگر برگزیده با اهدای لوح و جایزه نقدی تقدیر شد.

در بخش موسیقی نیز جایزه نقدی و لوح سپاس به سید مهدی هاشمی به علت خلق فضای موسیقیایی در کار و استفاده خلاقانه از ساز برای ایجاد افکت‌های مورد نیاز با لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول