اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگروه اشتغال استان زنجان خبر داد

رشد 3 برابری شرکت‌کنندگان جشنواره امتنان زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر کارگروه اشتغال استان زنجان از رشد سه برابری شرکت‌کنندگان زنجانی در جشنواره امتنان در سال جاری خبر داد.

رشد 3 برابری شرکت‌کنندگان جشنواره امتنان زنجان

رویا قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هفتمین جشنواره امتنان با حضور کارآفرینان برتر استان زنجان برگزار و از کارآفرینان برتر استان تجلیل شد.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی این جشنواره از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد، افزود: نام‌نویسی تا پایان فروردین ماه سال جاری ادامه داشت.

دبیر کارگروه اشتغال استان زنجان با اشاره به نام‌نویسی 350 نفر در سایت کارآفرینان برای شرکت در این جشنواره خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به سال گذشته سه برابر رشد داشته است.

وی با بیان اینکه بر اساس سهم وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی در هر استان باید از 9 کار آفرین برتر تقدیر می‌شد، افزود: در استان زنجان نیز این کارآفرینان در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدمات و صنعت انتخاب و در مراسمی از این کارآفرینان تجلیل شد.

قهرمانی با اشاره به داوری طرح‌های ارائه شده به دبیرخانه جشنواره امتنان خاطرنشان کرد: پس از داوری طرح‌ها و بازدید از واحدهای شرکت‌کننده نتایج نهایی اعلام شد.

وی از چاپ تمبر یادبود این جشنواره برای نخستین بار در سال جاری خبر داد و گفت: تندیس جشنواره نیز برای نخستین بار آماده و به کارآفرینان برتر اهدا شد.

دبیر کارگروه اشتغال استان زنجان با اشاره به چاپ ویژه‌نامه جشنواره امتنان با عنوان افق‌های روشن فردا خاطرنشان کرد: این ویژه‌نامه در ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول