اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم:

مهلت ارسال اثر به جشنواره علم تا عمل تا 15 مرداد تمدید شد

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم از تمدید زمان ارسال اثر به دبیرخانه در جشنواره علم تا عمل تا نیمه مرداد ماه خبر داد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره علم تا عمل تا 15 مرداد تمدید شد

محمدابراهیم فقیه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از تمدید مهلت ارسال آثار علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره علم تا عمل خبر داد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره علم تا عمل تا 15 مرداد تمدید شده است اظهار داشت: طرح‌های خوبی توسط جوانان قمی به دبیرخانه این جشنواره در قم ارسال شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با تاکید بر اینکه آثار ارسال شده از جمله آثار نو و بی‌بدیل در کشور هستند ابراز امیدواری کرد که امسال نیز مانند سال گذشته استان قم به رتبه مطلوب کشوری در جشنواره علم تا عمل دست یابد.

وی با بیان اینکه اقدامات مقدماتی برای ارسال طرح‌های رسیده به هیئت داوران آغاز شده است گفت: بیش از 70 طرح تازه و جدید از سوی جوانان قمی در بخش‌های گوناگون به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

فقیه‌زاده به آثار ارسالی در سال گذشته به دبیرخانه جشنواره علم تا عمل در استان قم اشاره و تصریح کرد: سال گذشته بیش از 100 اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان قم ارسال شد که 47 طرح منتخب شدند.

وی با بیان اینکه تنها 40 اثر مجاز به راهیابی به جشنواره هستند افزود: از 47 طرح منتخب استان قم، تعداد هفت طرح برگزیده استانی شدند و 40 طرح به جشنواره راه یافتند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم به تعداد آثار برگزیده در رقابت ملی اشاره و بیان کرد: از تعداد 40 آثار ارسالی به جشنواره سه طرح مورد پذیرش و حمایت برای تولید ملی قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: هر استان مجاز به ارسال میانگین 40 طرح به جشنواره است که استان قم امسال نیز در تلاش است مانند سال گذشته 40 طرح را برای شرکت در جشنواره علم تا عمل ارسال کند.

فقیه‌زاده طرح نرم‌افزار مدیریت فناوری استانداری برای ساماندهی قبوض شهری، طرح بافت فرش با استفاده از سوزن و طرح سوخت جایگزین سوخت بنزین را از جمله طرح‌های منتخب سال گذشته استان قم در جشنواره علم تا عمل عنوان کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول