اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان لرستان خبر داد

تمدید مهلت ارسال طرح نخبگان به جشنواره سراسری علم تا عمل

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: مهلت ارایه طرح‌های نخبگان در جشنواره سراسری علم تا عمل تا پنجم مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال طرح نخبگان به جشنواره سراسری علم تا عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل روابط عمومی بنیاد نخبگان استان لرستان، کیانا شاه‌زمانی با بیان اینکه 30 طرح از طرح‌های برگزیده نخبگان استان در جشنواره ملی علم تا عمل شرکت داده می‌شود، گفت: مهلت ارایه طرح‌های نخبگان در جشنواره سراسری، علم تا عمل، تا پنجم مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

وی در خصوص چگونگی برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره علم تا عمل، در شهریور ماه امسال با حضور نخبگان برگزیده استان‌های کشور در محل مصلی تهران برگزار می‌شود.

شاه‌زمانی تصریح کرد: دارندگان طرح‌های حقوقی و حقیقی تا پایان روز پنجم مردادماه سال جاری مهلت ارایه طرح‌های خود را به صورت حضوری در، بنیاد نخبگان لرستان، دارند.

رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان، با اشاره به اینکه محوریت این جشنواره تجاری سازی طرح‌ها و اختراعات نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان است، گفت: در صورتیکه طرح‌های استان لرستان به موقع در این جشنواره ارایه نشوند، سهمیه لرستان کاهش می‌یابد.

وی از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها از جمله ادارات صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه‌های علوم پزشکی، آزاد و دانشگاه لرستان، فنی و حرفه‌ای، آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌های دارای طرح‌های مناسب و قابلت طرح در جشنوراه ملی خواست تا در مهلت باقیمانده در این امر مهم نقش بسزای خود را ایفا کنند.

شاه‌زمانی گفت: با توجه به اینکه استان لرستان دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه نخبه پروری است، پیش‌بینی می‌شود که استان در این جشنوراه به عناوین بسیار خوبی دست بیابد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول