اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد علمی نخبگان چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارسال 53 اختراع به دبیرخانه استانی جشنواره ملی علم تا عمل

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد علمی نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون 53 نفر از مخترعان استان با ارسال اختراع خود به دبیرخانه استانی سومین جشنواره علم تا عمل برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند.

ارسال 53 اختراع به دبیرخانه استانی جشنواره ملی علم تا عمل

خداداد پیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: جشنواره علم تا عمل از سوی معاونت علم و فناوری در تاریخ پنجم تا هشتم شهریور سا‌ل جاری در تهران برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام سومین جشنواره علم تا عمل امروز به پایان می‎رسد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته 25 طرح استانی به جشنواره علم تا عمل ارسال خواهد شد.

پیرعلی از امکان تمدید مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته در تاریخ سوم مرداد بررسی استانی طرح‌ها در دبیرخانه استانی توسط هیئت داوران استانی انجام می‌گیرد و 25 طرح برگزیده استانی به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

رئیس بنیاد علمی نخبگان چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: نکته مهم این جشنواره این است که محدودیتی در ارائه تعداد اختراعات وجود ندارد و لازم نیست فرد الزاما با یک اختراع شرکت کند، همچنین لازم نیست حتما اختراعش به ثبت رسیده باشد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس هر اختراع جدیدی که به مرحله‌ای رسیده باشد که قابلیت ارائه داشته باشد مجوز شرکت در این جشنواره را دارد، با توجه به اینکه این موضوع یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد تردید دارند که آیا می‌توانند در این جشنواره ثبت‌نام کنند یا خیر با این اعلام عمومی برای این دسته از نخبگان رفع ابهام خواهد شد.

پیرعلی با اشاره به تعداد طرح‌های ارسالی در سال گذشته از سوی نخبگان استان به این جشنواره، افزود: در سال 90 از مجموع 30 اثر دریافتی 25 طرح به تهران ارسال شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول