اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش هنرمند اراکی در جشنواره جوان سوره

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان مرکزی از درخشش هنرمند اراکی در جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره خبر داد.

درخشش هنرمند اراکی در جشنواره جوان سوره

سینا دلشادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره به همت حوزه هنری در ارومیه برگزار شد که فاطمه ظهیری هنرمند واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان موفق به کسب رتبه دوم بخش کودک و نوجوان این جشنواره شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در رشته‌های داستان کوتاه بزرگسال، داستان کوتاه کودک و نوجوان، شعر کودک و نوجوان، شعر آزاد و شعر کلاسیک برگزار شد تصریح کرد: در دهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره که با هدف شناساندن هنر انقلاب اسلامی و تربیت و حمایت از هنرمندان انقلاب اسلامی برگزار شد، از بین 2 هزار و 100 اثر ارسالی به جشنواره 30 اثر برتر در رشته‌های مختلف انتخاب شد.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی اخلاق و خانواده، دفاع مقدس، بیداری اسلامی و فرهنگ و تمدن و عدالت و پیشرفت در بخش آزاد و موضوع انقلاب اسلامی در بخش ویژه را از موضوعات این جشنواره عنوان کرد و گفت: هنرمندان استان مرکزی با ارائه 5 اثر داستانی و 3 اثر شعر در این جشنواره شرکت کردند که خوشبختانه فاطمه ظهیری هنرمند واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان موفق به کسب رتبه دوم بخش کودک و نوجوان این جشنواره شد.

به گفته وی در این جشنواره آثار هنرمندانی چون فایزه امینی، سعید ربیعی و امید خسروی در بخش شعر و همچنین حدیث رسولی، مریم‌السادات حسینی، فاطمه نقدی، فاطمه ظهیری و میلاد کیا در بخش داستان شرکت داشتند.

دلشادی با اشاره به درخشش هنرمندان حوزه هنری استان در نهمین جشنواره سوره نیز ادامه داد: هنرمندان حوزه هنری استان در جشنواره‌های قبلی سوره نیز موفق به کسب چندین عنوان و افتخارآفرینی برای استان شدند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول