اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌‌ها

نهمین جشنواره هنرهای تجسمی مراغه به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: نهمین جشنواره هنرهای تجسمی مراغه با عنوان "یک قاب یک زندگی" با معرفی برترین‌های خود در بخش‌های طراحی، نقاشی،‌ تذهیب، نگارگری، گرافیک،حجم و کاریکاتور به کار خود پایان داد.

نهمین جشنواره هنرهای تجسمی مراغه به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، منصور صادقی‌اصل، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه ظهر امروز در این همایش گفت: هنر بهترین وسیله برای اشتغال جوانان و ترویج فرهنگ و تمدن غنی کشورمان به جهانیان است.

وی افزود: مردم ایران هنرمندترین و باهوش‌ترین مردم دنیا هستند و آثار هنری آنها همیشه در بازارهای جهانی در راس تولیدات دیگر کشورها بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان مراغه در ادامه از هنرمندان خواست در خلق آثار هنری به جنبه‌های اقتصادی اثر خلق شده نیز توجه داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه نیز در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: تیرماه، ماه جشنواره‌ها در مراغه بود و در این ماه سه جشنواره در بخش‌های تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی برگزار شد.

احمد دادرس فیاضی افزود: از هنرمندان مراغه‌ای 147 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده بود که از این تعداد 107 اثر داوری و به جشنواره راه پیدا کردند.

وی اظهار کرد: آثار هنری امسال نسبت به سال‌های قبل از نظر کیفی از رشد خوبی برخوردار بودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در ادامه افزود: در راستای برگزاری این جشنواره نمایشگاهی از آثار هنرمندان در نگارخانه عبدالقار مراغی به مدت 10 روز دایر شد.

در پایان جشنواره از سه نفر برتر هر رشته با اهدای لوح تقدیر و جایزه تجلیل شد. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول