اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان عنوان کرد

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: تمام مساجد شهرستان کوهبنان در دهه آخر ماه شعبان غبارروبی شده و آماده میزبانی از میهمانان خداوند در ماه مبارک رمضان است و کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد کوهبنان برپا می‌شود.

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد کوهبنان

منصور متقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان با اشاره به غبارروبی مسجد جامع شهر کوهبنان در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان و استقبال از ماه میهمانی خداوند مساجد کوهبنان با حضور جوانان بسیجی، هیت امنا و با همکاری جمعی از مردم در دهه آخر ماه شعبان که دهه نکوداشت مساجد نامگذاری شده است، غبارروبی و عطر افشانی شده است.

وی افزود: ماه رمضان ماه میهمانی خدا بهترین فرصت برای نزدیک شدن به خداوند، دوری از وسوسه‌های شیطان، خودسازی و تهذیب نفس است و مسلمانان برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از برکات در این میهمانی خود را آماده می‌کنند تا در پایان ماه هم سعادت خود و هم رضایت خداوند بزرگ را جلب کنند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: غبارروبی مساجد بهانه‌ای برای استقبال از بهترین و با فضیلت‌ترین ماه خدا است و شاید این فرصتی باشد که با طهارت مساجد، بندگان خداوند نیز به خود آمده و همت کرده و با طهارت قلب خود به میهمانی خداوند عز و جل در ماه رمضان بروند و در این راستا تمام مساجد شهرستان و بخش طغرالجرد غبارروبی و عطرافشانی شدند.

وی تصریح کرد: در ایام‌الله ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله ختم قرآن کریم، کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن، تفسیر کتاب آسمانی، پاسخگویی به مسائل احکام و مراسم شب‌های احیا در تمام مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

متقی ابراز داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان هیئت‌ها و هیئت رزمندگان و بسیجیان شهرستان مقرر شد در روز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) هیئت‌های مذهبی ساعت 9 صبح در حرم مطهر امامزاده سلیمانشاه و در جوار قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس حضور داشته باشند تا برنامه عزاداری به صورت هماهنگ انجام و با برگزاری نماز جماعت مراسم پایان یابد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول