اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جاری

نمایشگاه قرآن کریم در بویین زهرا افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در هفته جاری در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه قرآن کریم در بویین زهرا افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم با غرفه‌های گوناگون در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا برپا می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه که قرار است طی روز‌های آینده برپا شود شامل غرفه‌های متعددی از جمله فرهنگ اسلامی، عفاف و حجاب، تولید فرهنگی و نیز غرفه آشنایی با اصول و احکام اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که استقبال بسیار گسترده‌ای از این نمایشگاه از سوی شهروندان و به ویژه جوانان بویین زهرایی به عمل آید.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند و خوب برای فضاسازی معنوی و دینی در جامعه است، بیان کرد: ضرورت توجه به امور فرهنگی و مذهبی در هر دوره و زمانی می‌تواند جلوی آسیب‌ها و آفات مختلف اجتماعی را گرفته و سبب افزایش توان و اقتدار اسلامی شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی در کشور نیازمند تعامل و یکپارچگی میان مسئولان و متولیان فرهنگی است، تصریح کرد: اگر در این زمینه اتفاق نظر قوی وجود داشته باشد قطعا می‌توان به آینده همه‌جانبه نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف امیدوار‌تر بوده و برای آن تلاش و کوشش بیشتری را انجام داد.

زارعی یکی از حساسیت‌ها در حوزه فرهنگ و هنر اسلامی را لزوم نگاه دقیق‌ و دلسوزانه مسئولان اجرایی به این حوزه دانست و بیان کرد: باید سازوکاری در سطح جامعه مهیا شود که متولیان و دست‌اندرکاران فرهنگی بتوانند با بهره‌گیری از ابزار و شیوه‌های فرهنگی زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور شده و دشمنان و کینه‌ورزان را در دست‌یابی به اهداف و برنامه‌های خویش ناکام کنند.

وی با اشاره به اینکه تولید آثار و محتواهای اسلامی در ماه مبارک رمضان باید افزایش یابد، عنوان کرد: یکی از درخواست‌های مردم و خانواده‌ها از مسئولان این است که باید با رواج هر چه بیشتر آثار اسلامی زمینه را برای جهش بزرگ دینی در کشور فراهم کرده و سبب اقتدار و عزت والای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین کشور‌های دیگر شویم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول