اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش مؤسسه فرهنگی یاسین خبر داد

عرضه نرم «یاقوت» در بیستمین نمایشگاه قرآن

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی مؤسسه فرهنگی یاسین از عرضه نرم‌افزار ولای امام حسن(ع) به زبان عربی و نرم‌افزار یاقوت ویژه حجاب برای نخستین بار در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

عرضه نرم «یاقوت» در بیستمین نمایشگاه قرآن

حجت‌الاسلام علیرضا تقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تاسیس مؤسسه فرهنگی یاسین در سال 73 اظهار کرد: جمعی از طلاب و فضلای متعهد و علاقه‌مند به این دانش با فراگیری علوم و فنون رایانه‏ای در زمینه تدوین و نشر معارف دین در این مؤسسه تلاش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مؤسسه فرهنگی یاسین در قالب پنج محور قرآنی شامل علوم قرآنی، تفسیر، ترتیل، پژوهش، آموزش، حدیث شامل ترجمه‏های متنی و تصویری، دسته‏بندی‏های موضوعی، معارف شیعی، تحلیل و بررسی زندگانی معصومین(ع)، تاریخ فرهنگ عمومی و آموزش به ارائه خدمات می‌پردازد.

معاون پژوهشی مؤسسه فرهنگی یاسین از شرکت این مؤسسه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد و افزود: این مؤسسه علاوه بر بخش حوزوی، در حوزه رسانه‌های دیجیتال در بخش عمومی حضوری فعال دارد.

وی تصریح کرد: دو نرم‌افزار ولای امام حسن(ع) به زبان عربی و نرم‌افزار یاقوت ویژه حجاب که مبانی قرآنی و بحث‌های قرآنی حجاب را مطرح می‌کند، برای نخستین بار در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ارائه شده است.

تقیان عنوان داشت: نرم‌افزار حجاب شامل آیات و روایات حجاب، مبانی فقهی حجاب، حجاب و عفاف، پوشش و هویت، حجاب در نگاه شهیدان و اندیشمندان، چادر حجاب برتر، پوشش در ایران و جهان، احکام نگاه، پوشش، رعایت زن و مرد و میهمانی‌ها و رفت و آمدها است.

وی با اشاره به عرضه قلم هوشمند قرآنی ویژه مؤسسه یاسین در بیستمین نمایشگاه قرآن گفت: مخاطب با استفاده از قلم به همراه قرآن ویژه می‌تواند به قرائت آیات قرآنی بپردازد.

معاون پژوهش مؤسسه فرهنگی یاسین یادآور شد: این مؤسسه قلم قرآنی صبا ویژه کودک و خانواده، قلم قرآنی ذکر ویژه حفظ و تثبیت قرآن و قلم قرآنی ضحی برای آموزش روخوانی و روانخوانی را در بیستمین نمایشگاه قرآن عرضه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: قلم قرآنی ذکر یک دوره کامل آموزش حفظ به همراه جزوه و فلش کارت در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول