اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

نمایشگاه قرآن و عترت در البرز راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از راه‌اندازی نمایشگاه قرآن و عترت همزمان با ماه مبارک رمضان در کرج خبر داد.

نمایشگاه قرآن و عترت در البرز راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و کمیته‌بندی نمایشگاه قرآن و عترت اظهار داشت: سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت مسائل قرآنی و دینی یکی از مهم‌ترین اولویت های مسئولان در بخش‌های فرهنگی است.

وی ادامه داد: در این راستا ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای توسعه این فرهنگ و ایجاد نمایشگاه‌های قرآنی است تا بتوانیم بیش از گذشته نوجوانان و جوانان را با این مهم آشنا کییم.

این مسئول ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایشگاه از نخستین روزهای ماه مبارک رمضان در کرج آغاز به کار خواهد کرد و منابع دینی، ‌فرهنگی و مذهبی در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

ابراهیمی بیان داشت: البته این نمایشگاه دارای بخش‌های مخلتفی است که سعی شده تمام سلایق در نظر گرفته شود.

وی راه‌اندازی بخش تازه‌های کتاب را یکی از بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در این بخش بازدیدکنندگان با جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در حوزه قرآن، معارف، دین و عترت آشنا می‌شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بر ترویج فرهنگ قرآنی و ‌آشنا کردن نسل امروز با آیات این کتاب آسمانی تأکید کرد و گفت: امروز دشمن با هدف قرار دادن اعتقادات نوجوانان و جوانان این کشور در نظر دارد تا بتواند به اهداف خود نزدیک شود، لذا مهم‌ترین وظیفه متولیان امر فرهنگ این است تا با اجرای برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی نسل امروز را بیش از گذشته با کلام خدا آشنا کرده و آنان را به خواندن قرآن مأنوس سازند.

این مسئول راه‌اندازی نمایشگاه آن و عترت را یکی از دستاوردهای مهم فرهنگی در این استان برشمرد و متذکر شد: باید از این قبیل نمایشگاه‌ها در استان البرز بیش از گذشته برپا شود تا زمینه توسعه امورات فرهنگی در بخش‌های مختلف در این استان ایجاد شود.

ابراهیمی تأکید کرد: یکی دیگر از بخش‌های این نمایشگاه اجرای نمایش کودک با موضوع قرآن و عترت است که می‌تواند بخش آموزشی بسیار مفید برای کودکان و خردسالان در زمنیه قرآن باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول