اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی جامعة المصطفی خبر داد

ارائه 100 پایان‌نامه قرآنی طلاب غیرایرانی در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی جامعة المصطفی گفت: 100 پایان‌نامه قرآنی طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

ارائه 100 پایان‌نامه قرآنی طلاب غیرایرانی در نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید مجتبی اوصیاء پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های امور بین‌الملل بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه قرآن کریم اظهار داشت: جامعة المصطفی العالمیه به عنوان نهادی که فعالیت‌های بین‌المللی حوزه علمیه را به عهده گرفته است، این بخش را مدیریت می‌کند.

وی افزود: جامعة المصطفی العالمیه به عنوان نهادی که در بیش از 60 کشور دنیا نمایندگی داشته و توانسته مجموعه‌ای از 110 ملیت را برای فراگیری علوم دینی در قم گردهم بیاورد، ظرفیت‌های عظیمی برای بین‌المللی کردن فعالیت‌های قرآنی دارد.

مسئول امور بین‌الملل بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ابراز داشت: مبلغین جامعة المصطفی العالمیه می‌توانند با پیگیری فعالیت‌های قرآنی، پیام قرآن را به سراسر جهان منتقل کنند.

وی گفت: مجموعه جامعةالمصطفی العالمیه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت‌های خود را در شش محور به مخاطبان ارائه می‌کند.

اوصیاء خاطر نشان کرد: در بخش فرهنگی گزارشی از مسابقات و المپیادهای قرآنی که در طول یک سال در این مجموعه برگزار شده، به مخاطبان ارائه می‌شود.

وی عنوان داشت: در بخش آموزشی نیز رشته‌هایی که در مجموعه جامعة المصطفی العالمیه راه‌اندازی شده است به مخاطبان داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.

مسئول امور بین‌الملل بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ادامه داد: 16 رشته آموزشی در مقاطع کارشناسی، کاشناسی ارشد، دکترا و سطح چهار در این مجموعه راه‌اندازی شده است که در قالب این رشته‌ها علوم حوزوی در سطح بین‌الملل ترویج می‌شود.

اوصیاء با اشاره به حضور نشریات تخصصی جامعة المصطفی العالمیه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: آثار پژوهشی طلاب در رابطه با قرآن در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به ارائه پایان‌نامه‌های قرآنی طلاب غیرایرانی در این نمایشگاه افزود: طلاب جامعة المصطفی تا به حال از 100 پایان‌نامه قرآنی دفاع کرده‌اند که این پایان‌نامه‌ها در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مسئول امور بین‌الملل بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ادامه داد: در این نمایشگاه دستاوردهای قرآنی نمایندگی‌های جامعة المصطفی العالمیه در خارج از کشور در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: امور بین‌الملل بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همچنین توسط دانشگاه مجازی المصطفی، اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی به صورت آنلاین خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول