اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بخش پژوهش نمایشگاه بین‌الملل قرآن خبر داد

ارائه 2500 اثر پژوهشی قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر بخش پژوهش و گفت‌وگوهای قرآنی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ارائه 2 هزار و 500 اثر پژوهشی قرآنی در بخش پژوهش این نمایشگاه خبر داد.

ارائه 2500 اثر پژوهشی قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

مجید حیدری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: این قبیل نمایشگاه‌ها در ترویج زندگی قرآنی مؤثر بوده، بنابراین بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن در راستای تحقق این هدف گام برمی‌دارند.

وی به بخش پژوهش بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن اشاره کرد و گفت: سال گذشته متراژ بخش پژوهش هزار مترمربع بود، ولی متاسفانه امسال علاوه بر اختصاص جایگاه نامناسب به بخش پژوهش‌های قرآنی، متراژ این بخش به 650 مترمربع کاهش پیدا کرده است.

مدیر بخش پژوهش و گفت‌وگوهای قرآنی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خاطر نشان کرد: سال گذشته 45 کارشناس عهده‌دار بخش گفت‌وگوهای قرآنی در زمینه پایان‌نامه‌نویسی، پیشینه‌شناسی و ماخذشناسی بودند، ولی امسال این تعداد به 22 نفر کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه آثار پژوهشی نمایشگاه بین‌المللی قرآن از 4 هزار و 500 اثر به 2 هزار و 500 اثر کاهش پیدا کرده است گفت: 500 نسخه از آثار جدید جهان اسلام امسال خریداری شده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

حیدری‌فر با اشاره به واحد ارائه مشاوره در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عنوان داشت: پنج نفر در بخش مشاوره تخصصی و 20 نفر در بخش مشاوره عمومی فعال هستند.

وی خاطر نشان کرد: قرآن و جوان، قرآن و خانواده، قرآن و طب، قرآن و نجوم، قرآن و حدیث، قرآن و عقاید، مسیحیت و یهودیت، زرتشت، فرق و مذاهب و بابیت و بهائیت از جمله موضوعاتی بوده که مشاوره در این زمینه‌ها ارائه می‌شود.

مدیر بخش پژوهش و گفت‌وگوهای قرآنی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن سایت‌ها و نرم‌افزارها و وبلاگ‌های قرآنی را از دیگر واحدهای بخش پژوهش نمایشگاه بین‌المللی قرآن ذکر کرد و افزود: آخرین دستاوردها در حوزه نرم‌افزار و سایت‌های قرآنی در این بخش ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بخش احکام یکی از بخش‌های دارای بازدیدکننده فراوان نمایشگاه قرآن کریم است که مباحثی در زمینه احکام بانوان، احکام جوانان و احکام مشترک در این بخش ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول