اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه دارالمعارف شیعی خبر داد

رونمایی نرم‌افزار نغمه‌های هدایت در بیستمین نمایشگاه قرآن

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه دارالمعارف شیعی از رونمایی نرم‌افزار نغمه‌های هدایت در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد.

رونمایی نرم‌افزار نغمه‌های هدایت در بیستمین نمایشگاه قرآن

آیت پیمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به غرفه تولیدات مکتوب و نرم‌افزارهای دینی و قرآنی مؤسسه دارالمعارف شیعی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: 83 عنوان کتاب در قالب 138 جلد در زمینه موضوعات معارف قرآن، اهل بیت(ع)، اخلاق و عرفان اسلامی و 40 عنوان نرم‌‌افزار صوتی و تصویری در غرفه این مؤسسه ارائه شده است.

وی با اشاره به آثار مکتوب مؤسسه دارالمعارف شیعی گفت: مجموعه عرفان اسلامی، طرح مصباح‌الشریعه و مصباح‌الحقیقه منسوب به امام صادق(ع)، شرح و تفسیر فارسی صحیفه سجادیه و موسوعه کتب عاشورایی از جمله آثار فاخری بوده که در این بخش عرضه شده است.

مدیر مؤسسه دارالمعارف شیعی خاطر نشان کرد: مجلدات تفسیر حکیم در قالب 14 جلد در معرض دید علاقه‌مندان بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند از این تفسیر بدیع که با رویکرد عرفانی، اخلاقی و تربیتی تهیه شده استفاده کنند.

وی با اشاره به معرفی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مؤسسه دارالمعارف شیعی در نمایشگاه قرآن کریم گفت: ارائه بیش از 100 ترجمه در قالب 50 زبان رایج و معرفی 40 قاری برجسته جهان از جمله بخش‌های پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه دارالمعارف شیعی است.

پیمان با اشاره به پاسخگویی به سئوالات و شبهات قرآنی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم گفت: محققان و کارشناسان قرآنی در غرفه دارالمعارف شیعی حضور پیدا کرده و به سئوالات و شبهات به صورت حضوری پاسخ می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: ارائه کلیپ‌های صوتی و تصویری قرآنی از دیگر فعالیت‌های مؤسسه بوده که شامل سخنرانی‌های قرآنی و دروس تفسیر استاد انصاریان به صورت صوت، فیلم و متن است.

مدیر مؤسسه دارالمعارف شیعی از رونمایی نرم‌افزار نغمه‌های هدایت در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و افزود: این نرم‌افزار شامل سه هزار ساعت سخنرانی بوده که ثانیه‌گذاری و موضوع‌گذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: ارائه مباحثی در زمینه انسان و هدایت، معارف قرآن کریم، عترت و عترت‌شناسی و انسان و زندگی در دیگر بخش‌‌های این نرم‌افزار ارائه می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول