اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 بهمن ماه جاری

هفتمین نمایشگاه قرآن کریم کرمان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر هفتمین نمایشگاه قرآن کریم از هشتم تا 13 بهمن ماه جاری در حسینیه ثارالله کرمان برپا می‌شود.

هفتمین نمایشگاه قرآن کریم کرمان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان احمد سعیدی‌ پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی‌، هفتمین نمایشگاه قرآن کریم از هشتم تا 13 بهمن ماه جاری در حسینیه ثارالله کرمان برپا می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 4 هزار و 400 متر مربع و 180 غرفه از سوی این اداره کل در حسینیه ثارالله کرمان برپا می‌شود.

وی بیان داشت: از این تعداد 40 غرفه در بخش عفاف و حجاب، 60 غرفه در بخش نشر مکتوب و 60 غرفه نیز در بخش نهادها‌، مؤسسات و ادارات به ارائه برنامه‌ها، فعالیت‌ها و توانمندی‌های خود در عرصه‌های قرآنی می‌پردازند.

سعیدی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، بخش کودک‌، بخش کارگاه‌های هنری با محوریت قرآن و نمایش آثار هنری با موضوعیت قرآن از دیگر برنامه‌های نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان کرمان است.

وی افزود: همچنین 12 و 13 بهمن ماه مراسم شبی در محضر قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استان و کشور و حافظ بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم، برنامه "نگرشی دیگر به قرآن"‌، گفتمان غدیر و ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی و هنری با محوریت کلام وحی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای اجرا در زمان برپایی نمایشگاه قرآن طراحی و تدارک دیده شده است.

وی گفت: نیاز بر ساری و جاری شدن هر چه بیشتر نگرش‌های قرآنی در کشوری که بیش از سه دهه پیش انقلابش را بر اساس آموزه‌های اسلامی بنا نهاد یک رویه دائمی و لازم است تا با استفاده از همه توان و ظرفیت‌های موجود در این راه فعالیت شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول