اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه رمضان انجام می‌شود

برپایی نمایشگاه قرآن در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن در مازندران برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه قرآن در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،‌ حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در نشست کمیته مناسبت‌های این اداره کل بیان داشت: در این ماه علاوه بر نمایشگاه‌های جذاب و متنوع ده‌ها رویداد معنوی فرهنگی و هنری برای خانواده‌های مازندرانی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مازندران در ماه مبارک رمضان میزبان هفته فرهنگ رضوی و نمایشگاه قرآن است، خاطرنشان کرد: رمضان بهترین فرصت برای تقویت بنیه‌های اعتقادی نسل جوان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران این ماه را بهترین فرصت برای تقویت بنیه‌های اعتقادی نسل جوان دانست و ابراز داشت: درک درست این ماه زمینه به دست آوردن مواهب و برکات الهی را فراهم می‌کند.

ابراهیمی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقویت بنیه‌های اعتقادی، معرفتی و ارزشی نسل جوان است چرا که دشمنان باور و اعتقاد این نسل پویا را نشانه گرفته‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ضرورت دارد از این فرهنگ الهی و غنی بهره لازم را ببریم و لحظه لحظه ماه مبارک رمضان را قدر بدانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: رمضان بهترین ماه برای ترویج عطوفت و مهربانی میان اقشار مختلف جامعه است و فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ نشر معارف علوی و فاطمی و اخلاق‌گرایی در جامعه است.

وی یادآور شد: در نگاه فرهنگ دینی ما صدقه دادن، یاری رساندن به مستضعفان و اطعام دارای ارزش زیادی است که ثوابش در ماه رمضان زیاد است.

ابراهیمی ادامه داد: ائمه ما نسبت به محرومان و ایتام توجه خاصی داشتند پس شایسته است که برای ترویج این فرهنگ بیش از گذشته تلاش کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه رمضان فرصتی برای بندگی از راه قرآن است، متذکر شد: باید خود را برای بندگی از راه عمل واقعی به قرآن کریم در این ماه مبارک آماده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان اذعان داشت: رمضان امسال به دلیل تقارن با تابستان یک فرصت فوق‌العاده برای گسترش و ترویج فرهنگ قرآن در میان احاد جامعه است است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول