اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبیک:

حماسه‌های بزرگی در مناطق عملیاتی غرب خلق شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک گفت: شجاعت‌ها، ایثارگری‌ها و حماسه‌های بزرگی از سوی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی غرب کشور خلق شده است.

حماسه‌های بزرگی در مناطق عملیاتی غرب خلق شده است

رضا اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: فضای عملیاتی غرب کشور در مقایسه با مناطق عملیاتی جنوب به دلیل کوهستانی بودن و داشتن ارتفاعات، دره‌‌ها و راه‌های پرپیچ و خم از توپوگرافی خاصی برخوردار بوده و در دوران دفاع مقدس، مظلومیت منحصر به فردی داشته است.

وی افزود: در مناطق عملیاتی غرب کشور حماسه‌های متعدد و عملیات‌های بزرگی به عنوان نمونه عملیات مرصاد صورت گرفته است.

این مسئول از اعزام 500 نفر از مردم آبیک به مناطق عملیات غرب کشور خبر داد و گفت: در پنج مرحله یعنی در تاریح پنجم، هشتم، چهاردهم، بیستم و 26 تیرماه زائران آبیکی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک ادامه داد: زائران در مناطق عملیات غرب از مناطق عملیاتی شهرهای کرمانشاه، پاوه، قصر شیرین و سرپل ذهاب بازدید خواهند کرد که البته از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان نیز بازدید خواهند داشت که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بسیار تأثیرگذار است.

اسفندیاری با اشاره به اینکه راهیان نور یک حرکت فرهنگی و معنوی است، خاطر‌نشان کرد: زائران مناطق عملیاتی کشور می‌توانند با برقراری ارتباط با شهدا از طریق حضور د‌ر گلزار شهدا، مطالعه وصیت‌نامه شهدا و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا به برقراری ارتباط خود با شهدا استمرار ببخشند.

وی بیان کرد: روایتگری مناطق عملیاتی غرب کشور به صورت متمرکز یعنی حضور راویان در آن مناطق برای زائران صورت خواهد گرفت.

این مسئول اذعان کرد: استقبال مردم از بازدید از مناطق عملیات غرب کشور نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک تصریح کرد: حضور مردم در مناطق عملیات غرب کشور د‌ر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تأثیر انکارناپذیر و سازنده دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول