اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور حوزه‌های علمیه خبر داد

بازدید 4500 طلبه از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مرکزی راهیان‌نور حوزه‌های علمیه از شرکت 4 هزار و 500 طلبه در اردوهای راهیان‌نور در ایام نوروز امسال خبر داد.

بازدید 4500 طلبه از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه حجت‌الاسلام مجید کافی با بیان اینکه امسال 4 هزار و 500 نفر از طلاب در ایام نوروز از مناطق عملیاتی دوران پر افتخار دفاع مقدس بازدید کردند اظهار داشت: طلاب در قالب این اردوی فرهنگی از مناطق عملیاتی در آبادان، شوش، هویزه و اهواز بازدید کرده و راویان مؤسسه تفحص سیره شهدا آنان را با چگونگی عملیات‌های جنگی در مناطق مختلف و رشادت‌های فرماندهان و بسیجیان دلاور سپاه اسلام آشنا کردند.

وی با اشاره به اینکه در این اردو طلابی از حوزه‌های علمیه سراسر کشور حضور داشتند، اما طلاب حوزه علمیه قم بیشترین حضور را در این اردو ثبت کردند گفت: سال گذشته دو هزار طلبه در اردوی راهیان‌نور شرکت کردند، اما امسال با تشکیل رسمی ستاد راهیان‌نور حوزه‌های علمیه، گروه‌های بیشتری از طلاب به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

رئیس ستاد راهیان‌نور حوزه‌های علمیه با اشاره به اهداف اردوهای راهیان‌نور خاطر نشان کرد: حضور طلاب در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و بازدید از یادمان‌های شهدا و یادآوری ارزش‌ها، مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان، مهم‌ترین هدف ما از برپایی این اردوهاست.

کافی یادآور شد: با توجه به ضرورت فعالیت‌های فرهنگی در این مناطق، در راستای آشنایی بیشتر طلاب و خانواده‌های آنان با ویژگی‌های شخصیتی شهدا و فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، بسته‌های فرهنگی اعم از کتاب و بروشور در بین آنان توزیع شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول