اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تابستان امسال

3 هزار زائر چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری از اعزام بیش از 3 هزار نفر از مردم این استان به مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور در تابستان ‌جاری خبر داد.

3 هزار زائر چهارمحال و بختیاری از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمدسلیمانی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور از این استان، اظهار داشت: امسال 3 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در فصل تابستان از مناطق عملیاتی غرب و شمال کشور استان‌های کردستان و کرمانشاه بازدید می‌کنند.

وی افزود: در ایام نوروز نیز اعزام عمومی مردم استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آغاز و تا پایان نیمه اول فروردین 92 ادامه خواهد داشت.

محمدسلیمانی با اشاره به اعزام دانش‎آموزان این استان به مناطق عملیاتی، گفت: بیش از 13 هزار دانش‌آموز برادر و خواهر مقطع دوم دبیرستان از نیمه دوم مهر ماه تا اول اسفند ماه سال‌جاری به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاوه بر اعزام خواهران در اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و عمومی 972 نفر نیز از سازمان بسیج جامعه زنان استان عازم مناطق عملیاتی خواهند شد.

محمدسلیمانی ادامه داد: زائران سرزمین نور در مدت اقامت سه روزه در مناطق عملیاتی از یادمان‌های شهدای عملیات‌های مختلف، گلستان شهدا و موزه جنگ خرمشهر، دهلاویه، طلائیه، شلمچه و اروندکنار دیدن می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به مراحل احداث اردوگاه شهید باکری استان در خرمشهر، مساحت احداث این اردوگاه را 5 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این اردوگاه به خوابگاه، سرویس‌های پذیرایی و بهداشتی مجزای خواهران و برادران تجهیز می‌شود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به ‌منظور آسایش، رفاه بیشتر و استفاده بهینه زائرین از فضای معنوی جبهه‌ها، معاونت‌های گردشگری، اردویی و راهیان نور، آماد و پشتیبانی، روابط عمومی و تبلیغات، فرهنگی اجتماعی، طلاب و روحانیون سپاه استان در اردوگاه خوزستان مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول