اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز امسال

550 نفر از مهریز راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند

خبرگزاری فارس: مسئول اردویی، گردشگری و راهیان‌نور ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: 550 نفر از اقشار مختلف مردم مهریز در ایام تعطیلات نوروز به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند.

550 نفر از مهریز راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند

سیدجابر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز از اعزام 550 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان مهریز به اردوی راهیان‌نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه این افراد در قالب 12 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب در دوران دفاع مقدس اعزام شدند، تصریح کرد: با توکل به خدا و عنایات شهدا و به منظور زنده نگه داشتن حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس، اردوی راهیان‌نور این ناحیه با اهداف عمق‌بخشی به آگاهی‌های نسل جوان در مورد ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال به نسل جدید، تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی دوران دفاع مقدس با نسل امروز برگزار شد.

حسینی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف راهیان‌نور در واقع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود، بیان کرد: این اردوها از بهمن‌ماه 90 تا نیمه دوم فروردین 91 با استقبال خوب اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران، بازنشتگان عرصه جهاد و شهادت، دانشجویان، طلاب و روحانیون، کارمندان، اصناف و بسیج محلات اعم از خواهر و برادر برگزار شد.

وی افزود: بازدیدکنندگان در قالب کاروان‌هایی به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب دیدار کردند و برنامه‌های زیارتی، بازدید از مناطق مختلف جنگی با تفسیر و تشریح توسط راویان، مربیان، روحانیون و مدیران کاروان‌ها انجام شد.

حسینی خاطرنشان کرد: نخستین اعزام راهیان‌نور هم‌زمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن در قالب اردوهای راهیان‌نور اعزام به مناطق عملیاتی جنوب آغاز شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول