اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

تامین زیرساخت‌های توسعه در مناطق محروم عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: خواستار عملیاتی شدن تامین زیرساخت‌های توسعه‌ای در مناطق محروم شد.

تامین زیرساخت‌های توسعه در مناطق محروم عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی اسماعیلی صبح امروز در آیین آغاز عملیات گازرسانی به کارخانه شیرآلات شهرستان گرمی اظهار داشت: تامین این زیرساخت‌ها باید با تلاش و جدیت مسئولان عملیاتی شده و در سال‌های آینده نتایج آن را مردم به شیرینی بچشند.

وی با بیان اینکه ایجاد کارخانه‌های متعدد در شهرستان محرومی چون گرمی غول بیکاری را به زمین خواهد زد، افزود: کارخانه تولید شیرآلات صنعتی و بهداشتی گرمی گامی است برای رفع بیکاری در این شهرستان که همگی باید برای فعال بودن این کارخانه تلاش کنیم.

این مسئول ادامه داد: ثمرات این پروژه علاوه بر کارخانه شیرآلات، روستاهای قاسم‌کندی، اسمعلی‌کندی و کوراماللوی بخش انگوت را نیز شامل می‌شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: شهرستان گرمی از یک محرومیت و عقب ماندگی مزمن رنج می‌برد که ضروری است با احداث کارخانه‌های زیربنایی در آن این محرومیت را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه موافقت اولیه گازرسانی به کارخانه تولید شیرآلات صنعتی و بهداشتی گرمی در جریان سومین سفر هیئت دولت به منطقه اخذ شده بود ابراز داشت: دولت تمام همت خود را برای زدودن محرومیت به ویژه در روستاها به کار بسته و به همین لحاظ اعتبار اولیه گازرسانی به روستاهای مذکور بیش از 20 میلیارد و 109 میلیون ریال است که جذب کامل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار داشت: جمعیت ساکن 23 شهر و 281 روستا در استان اردبیل از تسهیلات گاز طبیعی برخوردار شدند.

فیروز خدایی بیان داشت: تاکنون 155 هزار علمک در سطح استان نصب شده که بیش از 61 هزار مورد آن از زمان دولت نهم به بعد بوده است.

وی همچنین از پذیرش 285 هزار مشترک در استان اردبیل خبر داد و گفت: 136 هزار و 490 مشترک از دولت نهم به بعد پذیرش شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل میزان بهره‌مندی خانوارهای شهری استان از نعمت گاز را 99.5 درصد و میزان بهره‌مندی خانوارهای روستایی را 61 درصد ذکر کرد و افزود: هم اکنون عملیات گازرسانی به 200 روستا در استان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی نیز در این مراسم با قدردانی از عوامل شرکت گاز استان و شهرستان در اجرای این پروژه، ابراز داشت: بر اساس برنامه اعلامی شرکت گاز استان در این پروژه 38 هزار و 360 متر شبکه توزیع و تغذیه فولادی و پلی اتیلن، دو ایستگاه تقلیل فشار و دو ایستگاه حفاظت از زنگ اجرا و احداث خواهد شد.

عزیز صحرایی در پایان تعداد انشعاب منظور شده برای این پروژه حجیم را 303 مورد ذکر کرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول