اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند خبر داد

اعزام نخستین گروه راهیان نور نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت: نخستین گروه راهیان نور شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

اعزام نخستین گروه راهیان نور نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور

مرتضی خراسانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف والای شهدا و انقلاب تشکیل شد که این برنامه موجب غنای فرهنگی ـ اجتماعی و معنوی در بین نسل جوان شده است.

وی از اعزام 100 نفر از برادران و خواهران بسیجی و علاقه‌مند به حضور در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و افزود: طی چند سال گذشته همواره کاروان‌هایی از بسیجیان، پاسداران، والدین شهدا، فرزندان شاهد و ایثارگر، روحانیون و طلاب، دانشجویان به مناطق جنوب اعزام شدند که موجب پیوند مجدد این اقشار با ایثارگری‌های شهدا و جانبازان شده است.

فرمانده سپاه نهاوند از اعزام 100 نفر از برادران و خواهران طی دو مرحله به مدت سه روز در مناطق عملیاتی کردستان، مریوان و ارتفاعات الله‌اکبر در غرب کشور خبر داد و ابراز داشت: همراه هر اتوبوس یک نفر روحانی و یک راوی حضور خواهد داشت.

وی گفت: در سال گذشته بیش از 2 هزار نفر از بسیجیان نهاوند در قالب چهار گروه 500 نفره با بیش از 50 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که موجب شده روز به روز خیل مشتاقان به حضور در این مناطق عملیاتی در غرب کشور روزافزون شود.

خراسانی در پایان سخنانش ابراز داشت: حضور جوانان در مناطق عملیاتی موجب شده تا نسل سوم و چهارم انقلاب به خوبی بدانند که برای حفظ نظام اسلامی ایران و ارتقای جایگاه آن چه زحماتی کشیده شده و در راستای صیانت از نظام اسلامی و آرمان‌های آن ثابت‌قدم باشند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول