اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل حفظ آثار استان همدان صورت گرفت

سرکشی گروه بازرسی از مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: طبق دستورالعمل ستاد مرکزی راهیان نور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گروهی متشکل از سه نفر از کارشناسان اداره کل همدان برای بازرسی از مناطق جنوب راهی شدند.

سرکشی گروه بازرسی از مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، این گروه در معیت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان به مدت چهار روز در ایام تعطیلات نوروزی از حدود 11 یادمان در مناطق عملیاتی جنوب بازدید نمودند.

 بازرسی انجام شده از حدود 11 یادمان شامل جاده دشت عباس به دهلران، منطقه عملیاتی محرم(منطقه شرحانی)، فکه جنوبی، یادمان چزابه، بیمارستان صحرایی امام رضا(ع) در 10 کیلومتری محور یادمان دهلاویه، هورالعظیم، طلائیه، جاده کوشک، گلزار شهدای گمنام واقع در خرمشهر، منطقه علقمه(محور عملیاتی کربلای 4) و همچنین یادمان فاو بوده است.

در این سرکشی به موضوعاتی چون اقدامات فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته در یادمان، درصد حضور گسترده نسبت به سال‌های گذشته، خدمات ارائه شده به زائران گرامی، میزان کارایی و توانایی خادمان و راویان مستقر در یادمان‌های مذکور و ... توجه گردید.

طی رایزنی‌های به عمل آمده در پایان این مأموریت، مدیرکل حفظ آثار استان از فرمانده قرارگاه مشترک مرکزی راهیان نور خواست تا یادمان علقمه در سال سوم به مسئولیت اداره کل استان همدان اداره شود.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول