اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهر ماه سال 90 تاکنون

34 هزار لرستانی به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از ابتدای مهر سال 90 تاکنون 34 هزار لرستانی به مناطق عملیاتی کشور اعزام شده‌اند.

34 هزار لرستانی به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد علی‌حسین پازدار عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به‌ افزایش 70 درصدی اعزام کاروان‌های راهیان‌نور لرستان اظهار کرد: از این تعداد 22 هزار دانش‌آموز، 4 هزار دانشجو و 8 هزار نفر از اقشار مختلف مردم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد، افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده تا پایان فروودین‌ماه آمار دانش‌آموزان اعزامی به 29 هزار نفر، دانشجویان به 15 هزار نفر و اعزام عمومی استان به 5 هزار نفر می‌رسند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه این کاروان‌ها از مناطق جنگی جنوب و غرب کشور بازدید کرده‌اند، گفت: مهم‌ترین هدف اعزام کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی، انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و تقویت روحیه دفاع همه‌جانبه از نظام است.

وی از بسیج تمام امکانات و تجهیز مکان‌های اسکان کاروان‌های راهیان‌نور خبر داد و اظهار داشت: اعزام اکیپ‌های بهداشتی با کاروان‌های راهیان‌نور، اعزام حداقل دو راوی، استقرار کاروان‌های درمانی در محل اسکان زائران مناطق عملیاتی و نظارت بر نحوه طبخ و توزیع غذای زائران از جمله برنامه‌هایی است که در زمینه نظارت بر کاروان‌های راهیان‌نور انجام می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سال گذشته 20 هزار زائر استان لرستان به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند، گفت: با بسیج امکانات امور فرهنگی و تربیتی در زمینه‌های بهداشت و درمان، اسکان، پذیرایی، راهنمایی، مذهبی و حمل و نقل زائران راهیان‌نور به بهترین شکل ممکن انجام گرفت و در جریان رعایت بهداشت و پیشگیری‌های احتمالی، اکیپ‌های ثابت و سیار در کاروان‌ها مستقر شدند و در این زمینه با هیچ گونه مشکلی مواجه نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیش از 20 دستگاه اتوبوس کار انتقال و ایاب و ذهاب زائران لرستانی را به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور برعهده داشته‌اند، افزود: بیمه زائران مناطق عملیاتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و ... از جمله دیگر برنامه‌های سپاه لرستان برای رفاه حال کاروان‌های راهیان‌نور است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول