اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان اردویی سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد

اعزام 5 هزار زائر کردستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان اردویی سپاه بیت‌المقدس کردستان از اعزام 5 هزار زائر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام 5 هزار زائر کردستانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد غلامی صبح امروز در حاشیه بدرقه کاروان 400 نفری بازنشستگان سپاه بیت‌المقدس استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سنندج، اظهار داشت: در این دوره از اعزام کاروان‌های راهیان نور استان که تا 18 فروردین ادامه دارد، بیش از 5 هزار زائر از مناطق عملیاتی و یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

به گفته وی، در طول سال گذشته بیش از 16هزار دانش‌آموز مقطع سوم متوسطه استان در قالب درس آمادگی دفاعی به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: علاوه بر اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی در طول سال گذشته و امسال 14 هزار و 720 نفر از اقشار مختلف مردم استان نیز از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

غلامی افزود: یادمان‌های مناطق عملیاتی والفجر8، شلمچه، دهلاویه، طلاییه، خرمشهر، آبادان و هویزه از جمله مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است که این کاروان‌ها از آنها بازدید می‌کنند.

وی شرکت در رزمایش فرهنگی بصیرتی ستاره‌های زمینی با اهداف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل‌های گذشته به نسل امروز را از دیگر برنامه‌های اردوهای راهیان نور عنوان کرد.

به گفته مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه بیت‌المقدس کردستان، در طول سال‌ گذشته بیش از 35 هزار نفر از اقشار مختلف مردم سراسر کشور از یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی استان کردستان بازدید کرده‌اند.

غلامی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل‌های گذشته به نسل امروز و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد و متذکر شد: حفظ آرمان‌‌های شهدا، ارتقای بصیرت و آگاهی از فتنه‌‌های دشمنان از دیگر اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول