اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

بخش صنعت خط مقدم مقابله با تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: تحریم‌ها صنعت را به عنوان اصلی‌ترین رکن توسعه و تولید کشور نشانه گرفته است، بر همین اساس ما نیز باید حمایت‌ها را به خط مقدم که همان واحدهای صنعتی هستند،‌ معطوف کنیم.

بخش صنعت خط مقدم مقابله با تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان انقلاب و اسلام در 30 سال گذشته اظهار کرد: استکبار جهانی امروز در لباس و برنامه جدید به جنگ ملت ایران آمده تا انتقام 30 سال صبر، استقامت و پیشرفت ملت‌های اسلامی را بگیرد.

وی افزود: در سالی که تحریم‌های استکبار جهانی بر ضد ملت ایران علنی‌تر از گذشته آشکار شده است، مقام معظم رهبری شعار تولید ملی را مطرح کردند تا بهترین و مناسب‌ترین راه مقابله با دشمنان را در پیش بگیریم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با تاکید بر همدلی و همفکری همه دستگاه‌های استان قم در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی خاطر نشان کرد: تحریم‌ها صنعت را به عنوان اصلی‌ترین رکن توسعه و تولید کشور نشانه گرفته است، بر همین اساس ما نیز باید حمایت‌ها را به خط مقدم که همان واحدهای صنعتی هستند،‌ معطوف کنیم.

وی با بیان اینکه امروز حمایت از صنعت و تولید همان حمایت از جبهه‌های دفاع مقدس است تصریح کرد: مردم و مسئولان کشور همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس به یاری رزمندگان شتافتند، امروز نیز لازم است به پشتیبانی جبهه اقتصادی و تولید آمده و خط مقدم را برای مقابله با دشمن تقویت کنند.

فرشچی تاثیر تحریم‌ها بر وضعیت اقتصاد و مسایل داخلی را ناچیز عنوان کرد و گفت: راه‌های مبارزه با تحریم‌ها در کشور بسیار ساده و قابل دسترس است و تنها با همدلی و همفکری می‌توان با تحریم‌ها مقابله کرد.

وی اضافه کرد: کشور و ملت ایران، ملتی بزرگ و افتخارآفرین است و اگر دشمن از داخل به ملت ایران فشار نیاورد هرگز نخواهند توانست از بیرون فشاری وارد کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تصریح کرد: گاهی اوقات دیده می‌شود ناهماهنگی‌ها و موانع داخلی بیش از تحریم‌ها بر صنعت و تولید کشور تاثیر می‌گذارد که لازم است مسئولان با حضور مستقیم در بین واحدهای تولیدی و صنعتی حرف‌ها و مشکلات آنها را بشنوند و برای حل آن گام‌های عملی و مؤثر بردارند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول