اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

1800 پروژه در زنجان اجرایی شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از اجرای یک هزار و 795 پروژه در سال جاری در استان زنجان خبر داد.

1800 پروژه در زنجان اجرایی شد

سعید عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: سهم اشتغال بخش کشاورزی استان زنجان 29.4 درصد است در حالی که این میزان در شهرستان خرم‌دره به 22.7 درصد می‌رسد.

وی با بیان اینکه سهم بخش صنعت و معدن شهرستان خدابنده از اشتغال 34.3 درصد است، افزود: این میزان در استان 34.8 درصد محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به جمعیت 19 هزار و 758 نفری شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: 5.9 درصد مردم استان زنجان در خرم‌دره زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه زمینه‌های کار، اشتغال و سرمایه‌گذاری در دولت‌های نهم و دهم فراهم شده است، افزود: باید از این فرصت برای توسعه استان استفاده کرد.

عباسی اعتبارات سال گذشته شهرستان خرم‌دره را 14 میلیارد و 308 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به سال 89 رشد قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه اعتبار شهرستان خرم‌دره از سال 79 تا 83 حدود 9 میلیارد و 167 میلیون تومان بود، افزود: این میزان در سال‌های 84 تا 90 رشد قابل توجهی داشت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان تعداد پروژه‌های استان زنجان را یک هزار و 795 پروژه اعلام کرد و افزود: تفاهمنامه این پروژه‌ها مبادله شده است.

وی با بیان اینکه 137 پروژه در شهرستان خرم‌دره اجرایی می‌شود، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها نیز تفاهمنامه مبادله شده است.

عباسی از رشد 116 درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان خرم‌دره خبر داد و افزود: خوشبختانه اعتبارات عمرانی شهرهای مختلف استان به ویژه شهرستان خرم‌دره از رشد قابل توجهی برخوردار است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول