اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخواست استاندار خراسان‌شمالی

پروژه‌های مهر ماندگار خراسان‌شمالی به 34 پروژه رسید

خبرگزاری فارس: شمار پروژه‌های مهر ماندگار در خراسان‌شمالی با درخواست استاندار خراسان‌شمالی به 34 پروژه افزایش یافت.

پروژه‌های مهر ماندگار خراسان‌شمالی به 34 پروژه رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمود احمدی بیغش استاندار خراسان‌شمالی در نشست بررسی پروژه‌های مهر ماندگار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه مردم استان از استاندار جدید برای افزایش پروژه‌های جدید در قالب طرح مهر ماندگار توقع دارند گفت: از این رو از دولت تقاضا داشته تا چند طرح مهم دیگر در استان در زمره طرح‌های مهر ماندگار قرار بگیرد.

وی پروژه راه آهن جوین اسفراین را از طرح‌های ضروری برشمرد که مردم خراسان‌شمالی همواره انتظار داشته تا قبل از اتمام دولت دهم صوت قطار را در استان بشنوند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی همچنین ساختمان در دست احداث استانداری را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: با وجود گذشت چندین سال از شروع این پروژه و صرف اعتبارات هنوز این پروژه تکمیل نشد و برای اتمام آن به خاطر مشکلات مالی چند سال دیگر زمان خواهد برد.

وی با بیان اینکه حدود هشت سال از تاسیس این استان سپری می‌شود تصریح کرد: هم اکنون فعالیت‌های ستادی استانداری در ساختمان سابق فرمانداری بجنورد انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی طرح راه‌سازی محور جاجرم میامی را هم از پروژه‌های تأثیر گذار در استان خواند که تکمیل این پروژه با تأمین اعتبارات لازم ضرورت دارد.

وی تکمیل مجتمع آموزش عشایر در مانه وسملقان و همچنین کنار گذر شمالی فاروج به طول هفت کیلومتر را از دیگر پروژه‌هایی پیشنهاد شده برای قرار گرفتن در طرح مهر ماندگار عنوان کرد که قابلیت تکمیل قبل از اتمام دولت دهم را دارد.

استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه دولت نهم و دهم طی سه سفر تمام استان‌ها و در سفر چهارم مصوبات بسیار خوبی را به تصویب رساند گفت:خوشبختانه تعداد زیادی از پروژه‌های مصوبات سفر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

احمدی بیغش تصمیم انقلابی رئیس جمهور برای تکمیل وبهره برداری از سایر پروژه‌ها تا قبل از اتمام دولت دهم را برشمرد و گفت:این تصمیم انقلابی که با اجرای طرح مهر ماندگار صورت می‌گیرد زمینه را برای توسعه و خدمات رسانی هر چه بیشتر در اقصی نقاط فراهم می‌کند.

دستیار ویژه رئیس جمهور نیز با موافقت افزایش پنج پروژه جدید از جمله ساختمان اداری استانداری خراسان‌شمالی شمار طرح‌های مشمول مهر ماندگار در استان را به 34 طرح افزایش داد.

به گزارش فارس، دستیار ویژه رئیس جمهور سفر یک روزه‌ای را به خراسان‌شمالی برای بازدید از طرح‌های مهر ماندگار و بررسی روند پیشرفت این پروژه‌ها به استان داشت.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول