اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان:

پروژه‌های پردیس خرم‌آباد در قالب مهر ماندگار قرار گرفت

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: پروژه‌های پردیس پیام نور خرم‌آباد در قالب طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

پروژه‌های پردیس خرم‌آباد در قالب مهر ماندگار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور لرستان، حسن علیزاده گفت: با بهره‌برداری از سه طرح عمرانی بزرگ، پردیس پیام نورخرم‌آباد، تحولی عظیم در راستای افزایش سرانه فضاهای آموزشی این دانشگاه ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: به همین منظور عملیات اجرایی ساخت سه پروژه بزرگ پردیس پیام نور مرکز خرم‌آباد شامل ساختمان آموزشی، سوله کارگاهی و مجتمع آزمایشگاهی به مساحت بیش از سه هزار و 670 متر مربع با اعتبار بیش از 18 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی تصریح کرد: فاز اول ساخت، پردیس دانشگاهی مرکز خرم‌آباد، با مساحت هفت هزار و 515 متر مربع که شامل ساختمان آموزشی، اداری و سوله ورزشی از اواخر سال گذشته ساخت آنها آغاز شده است، دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی است.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان، با اشاره به اینکه با اجرایی شدن این سه پروژه مساحت در دست ساخت این پردیس دانشگاهی به 11 هزار و 170 متر مربع می‌رسد، گفت: از آنجا که متوسط سرانه فضای آموزشی در پیام نور مرکز خرم‌آباد در سال 88 با داشتن بیش از پنج هزار دانشجو صفر بوده که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها سرانه هر دانشجو در این مرکز به بیش از 1,96 متر می‌رسد.

علیزاده گفت: پروژه‌های پردیس خرم‌آباد، در قالب، مهر ماندگار، است و امید است در بهمن ماه سال جاری تعدادی ازاین پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول