اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد

اجرای 55 پروژه مهم و زیرساختی در روستاها و شهرهای کنگان

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از اجرای 55 پروژه مهم و زیرساختی در روستاها و شهرهای کنگان از محل سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان خبر داد.

اجرای 55 پروژه مهم و زیرساختی در روستاها و شهرهای کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عباس دولتی‌زاده بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان اظهار داشت: بدون تردید سفر مقام معظم رهبری به عسلویه و بازدید از منطقه ویژه پارس، نقطه عطفی در تاریخ استان بوشهر و صنعت نفت است که رحمت و برکات فراوانی به همراه داشته و باید استفاده بهینه از این موقعیت را ببریم.

وی از اجرای 55 پروژه مهم و زیرساختی در روستاها و شهرهای کنگان خبر داد و افزود: اجرای 19 پروژه هادی روستایی، پنج پروژه احداث و نوسازی مدارس، 9 پروژه ساخت سالن، زمین و خوابگاه ورزشی، 17 پروژه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پنج پروژه عمران شهری از مهم‌ترین مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به عسلویه در هشتم فروردین ماه سال گذشته است.

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در امور اجرایی تصریح کرد: در همسویی با توسعه زیرساخت‌های صنعتی، برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به محیط پیرامونی منطقه ویژه پارس در حال انجام است.

دولتی‌زاده بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت برای توسعه زیرساخت‌های محیط پیرامونی تاکید کرد و اجرای چند پروژه مهم و زیربنایی در شهرهای کنگان، عسلویه و نخل تقی را از برکات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه دانست.

وی یادآور شد: با سفر مقام معظم رهبری نوع نگاه ملی به منطقه ویژه پارس تغییر کرد و حس تعامل و همکاری تمام قوا، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف با صنعت نفت برای توسعه این منطقه افزایش یافت.

دولتی‌زاده بیان کرد: صنعت نفت همپای توسعه میدان گازی پارس جنوبی، همواره به مسائل و مشکلات محیط پیرامونی خود رسیدگی کرده و خدمات و کمک‌های خود را بین شهرها و روستاهای اطراف تقسیم کرده است.‌ 

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول