اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

36 پروژه سفر رئیس جمهوری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دست اجراست

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: 36 پروژه مصوب سفر رئیس جمهوری در این دانشگاه با شتاب مطلوبی در دست اجراست.

36 پروژه سفر رئیس جمهوری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دست اجراست

جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: بهداشت و درمان از مهم‌ترین مقوله‌ها در جوامع امروزی محسوب می‌شوند و برای رشد و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: در شهرستان کنگان طی چند سال اخیر اقدامات خوب و زیربنایی برای توسعه مراکز بهداشتی و درمانی انجام شده و شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای نیز بوده‌ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: چند پروژه مهم و شاخص در دانشگاه در دست اجراست که تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها موجب رشد و بالندگی بهداشت و درمان می‌شود.

شاهینی تصریح کرد: تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان‌های بوشهر و برازجان و ارتقای بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان و احداث خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی با جدیت و کیفیت مطلوبی در دست اجراست که امیدوار هستیم به نتایج ارزنده‌ای برسیم.

وی اضافه کرد: در مجموع دانشگاه علوم پزشکی به دلیل وسعت و تنوع خدمات، پروژه‌های مختلفی در بخش‌هایی مثل درمان، بهداشت، آموزش پزشکی، ‌غذا و دارو، دانشجویی، فرهنگی، آموزش و تحقیقات و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها در دست دارد که برای پیشرفت طرح‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

این مسئول گفت: اجرای طرح بزرگ و مهم پزشک خانواده از طرح‌های اساسی و مهم در سطح کشور است که با تلاش دانشگاه علوم پزشکی و با جدیت و اهتمام جناب دکتر حیدری به زودی در شهرهای استان اجرایی می‌شود.

شاهینی اذعان داشت: اجرای این طرح در کاهش هزینه‌های درمانی بسیار تاثیرگذار است و باید این طرح با کیفیت لازم اجرایی شود.

وی بر لزوم اجرای طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری تاکید و خاطر نشان کرد: مصوبات سفرهای استانی که در سه دوره سفر ریاست جمهوری به تصویب رسیده در دانشگاه علوم پزشکی مجموعاً 36 پروژه است که تلاش کرده‌ایم به پیشرفت خوبی در این طرح‌ها برسیم.

شاهینی یادآور شد: در تمام شهرستان‌های استان برای رشد شاخص‌های بهداشتی اهتمام داریم و در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته نیز شاهد تلاش گسترده‌ای هستیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول