اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شبستر:

محدودیت اعتبار عامل عدم پیشرفت پروژه جاده صوفیان ـ شبستر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شبستر گفت: محدودیت اعتبار موجب عدم پیشرفت اساسی پروژه جاده صوفیان ـ شبستر شده است.

محدودیت اعتبار عامل عدم پیشرفت پروژه جاده صوفیان ـ شبستر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، جمشید عقلمند‌مرجانی در جلسه شورای اداری شهرستان شبستر اظهار کرد: عدم تخصیص اعتبار کافی به پروژه چهار بانده کردن جاده صوفیان ـ شبستر موجب شده این پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری نرسد.

وی تصریح کرد: عدم به بهره‌برداری نرسیدن این پروژه باعث شد در سال‌جاری  این جاده به علت بار ترافیکی و به علت تصادفات جاده‌ای منجر به 12 نفر کشته و 48 نفر مصدوم شود و این در حالی است که  به علت مشکلات مزبور در سال گذشته این جاده 48 کشته و 210 مصدوم به جای گذاشته است.

رئیس شورای اداری شبستر با اشاره به بار ترافیکی سنگین جاده صوفیان ـ تسوج اظهار کرد: امیدواریم مسئولان استانی و کشوری برای تکمیل این پروژه با اختصاص به موقع و کافی اعتبارات از به وجود آمدن تلفات مجدد جانی و مالی جلوگیری کنند.

عقلمند‌مرجانی از این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های طرح ماندگار در استان یاد و تصریح کرد: به خاطر اهتمام مسئولان استانی به ویژه استاندار آذربایجان‌شرقی و دستیار ویژه دولـت خدمتگزار برای قرار گرفتن این پروژه در ردیف پروژه‌های طرح ماندگار تشکر و اظهار امیدواری کرد، اداره کل راه و شهرسازی با پیگیری‌های موثر ما را در رفع این مشکل یاری کنند.

وی در بخشی از سخنان خود از دوران انقلاب به سه دوران جوشش انقلاب، پیروزی و بیداری اسلامی یاد و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گسترده اسلام در تمام نقاط عالم، پیروزی‌های چشمگیر نظام در تمام دنیا قابل درک و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا و انگلیس نقش بر آب شده است، به طوریکه برای مقابله با تحریم‌ها دست در دست هم و با محوریت ولایت فقیه برای تداوم این انقلاب تلاش خواهیم کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر به تصویب 228 پروژه در کارگروه توسعه کشاورزی اشاره کرد و افزود: برای تصویب این تعداد پروژه مبلغ 50 ملیارد ریال مصوب که از جمله شامل 14 طرح صنایع، 17 طرح باغبانی، 48 طرح امور دام است در نظر گرفته شده و تاکنون 307 فقره درخواست طرح‌های کشاورزی ارائه که از این تعداد 274 طرح بررسی  و مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 90 که برای طرح‌های کشاورزی 2500 میلیون ریال مصوب شده بود کاملا جذب شده است.

امام جمعه شبستر نیز در این نشست از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه خودسازی و عبادت یاد کرد و گفت: ماه مبارک رمضان ماه  نزول قرآن است و در این کتاب آسمانی زندگی بشر به صورت کامل و جامع تدوین و برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام علی محمدزاده از نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی که بر مبنای قرآن بنا شده نام برد و اظهار کرد: امیدواریم ادارات و سازمان‌ها همانند اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برگزاری جلسات و مسابقات نه تنها برای کارکنان بلکه برای زیرمجموعه‌های خود برنامه‌ریزی کامل کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم به این نظام و ولی‌فقیه آن ایمان و اعتقاد راسخ دارند، تصریح کرد: تلاش کنیم در تقویت این اعتماد و ایمان گام‌های اساسی برداریم چراکه حفظ این اعتقاد و ایمان برای این نظام بسیار حیاتی است.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول