اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان:

سالن سوره، سینمای کودک اصفهان شد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: سالن سوره به دنبال انتخاب یکی از سینماهای استان اصفهان به عنوان سینما کودک انتخاب شد.

سالن سوره، سینمای کودک اصفهان شد
سید مجتبی شهیدی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: از زمان امضای قرارداد بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان با شهردار اصفهان، بر این مسئله توافق شده بود تا یک سینما به عنوان سینمای کودک اختصاص داده شود.
وی با اشاره به مدت زمان برگزاری جشنواره کودک در استان همدان بیان داشت: پس از بازگشت مجدد جشنواره فیلم کودک به اصفهان به دنبال بازسازی سینماها و تاسیس یک سینمای کودک در استان اصفهان بوده‌ایم.
مدیر اجرایی بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان با تاکید بر این مطلب ادامه داد: تاسیس سینمای کودک برای نخستین بار در ایران و در استان اصفهان و به یمن برگزاری این جشنواره صورت گرفت.
وی اضافه کرد: طی این مدت اندک که استان اصفهان برای برگزاری جشنواره آماده می‌شد و با بازدیدهایی که بنیاد سینمایی فارابی از سینماهای اصفهان انجام شد، سه گزینه از سینماها برای سینمای کودک انتخاب شدند.
مدیر اجرایی بیست ‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان با اشاره به اینکه کارشناسی‌های بسیاری بر روی این سه سینما صورت گرفته، تصریح کرد: سینمای سوره با توجه به شرایط فنی سالن و موقعیت آن در شهر به عنوان بهترین گزینه برای سینمای کودک بود.
وی با مشخص شدن سینمای کودک تاکید کرد: پس از این سینمای سوره نه تنها در طول مدت برگزاری بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان بلکه بعد از آن هم به مرکز تولید فیلم‌های کودک در ایران تبدیل می‌شود.
به گزارش فارس، بیست‌ و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان 23 الی 27 آبان ماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول