اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی:

کتاب «لوح مشق» جوانان سوره منتشر شد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: آثار برگزیده بخش‌های مختلف دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره تحت عنوان «لوح مشق» زیر چاپ رفته است.

کتاب «لوح مشق» جوانان سوره منتشر شد

علیرضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آثار برگزیدگان بخش‌های مختلف دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در قالب کتاب ویژه این جشنواره با نام «لوح مشق» به زیر چاپ رفته است.

نوروزی با اشاره به اینکه این کتاب همزمان با مراسم اختتامیه در ارومیه توزیع می‌شود، افزود: آثار برگزیدگان نهایی جشنواره در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر نو، داستان بزرگ سال و ادبیات کودک و نوجوان همزمان با برگزاری این جشنواره در قالب ویژه‌نامه جشنواره با نام لوح مشق ارائه خواهد شد.

وی اعلام کرد: در این کتاب در یک نوشتار کوتاه، نظراتی درباره جشنواره امسال و وضعیت شعر و داستان جوان ایرانی، آسیب‌های جشنواره، نحوه داوری و کیفیت آثار بیان شده است.

نوروزی ادامه داد: 2 هزار و 100 اثر به جشنواره شعر و داستان جوان سوره ارسال شده است که این آثار از 900 شاعر و نویسنده به دبیرخانه دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره ارسال شده است.

نوروزی گفت: از این تعداد 30 اثر به عنوان آثار برتر جشنواره انتخاب شده‌اند که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این جشنواره هر سال در سراسر کشور برگزار می‌شود، اعلام کرد: نخستین دوره این جشنواره در همدان برگزار شده و در سال‌های بعدی استان‌های فارس، هرمزگان، لرستان، اردبیل، سمنان، تهران، مازندران و ایلام میزبان جشنواره بودند.

نوروزی با اشاره به ویژگی‌های این جشنواره، گفت: جوان بودن شرکت‌کنندگان در این جشنواره از مهم‌ترین ویژگی آن است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول