اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری حوزه هنری کشور:

توقف در سطح جشنواره‌ها آفت است

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آفرینش‌های هنری حوزه هنری کشور گفت: توقف در سطح جشنواره‌ها به ویژه جشنواره‌های شعر آفت محسوب هر حوزه‌ای است.

توقف در سطح جشنواره‌ها آفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه امیرحسین فردی صبح امروز در دهمین جشنواره شعر سوره که در سالن آمفی تئاتر خانه جوان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: حضور شاعران و نویسندگان جوان در دهمین جشنواره شعر سوره یکی از نقاط قوت این جشنواره است.

وی با بیان اینکه باید از جشنواره‌ها بهره بیشتری گرفت، تصریح کرد: جشنواره‌ها ایستگاه خوبی هستند و باید از آنها عبور کرد، در واقع باید در این ایستگاه‌ها توقف کرد و نفس تازه کرده و بقیه راه را طی کنیم.

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری حوزه هنری کشور با بیان اینکه جشنواره‌ها باید تداوم یابد اما توقف در آنها آفت محسوب می‌شود، افزود: جشنواره‌ها مقصد کاملی نیستند ولی به منزله ایستگاهی برای رسیدن به مقصد هستند.

فردی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ها اقدام مثبتی است، خاطرنشان کرد: جشنواره‌ها جشن دیدن پدیده‌های جدید و جشن دوستی‌ها هستند.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره، گفت: امید است جشنواره دهم برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره خاطره خوشی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول