اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

هیچ ارگانی پاسخگوی مسائل فرهنگی جامعه نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ ارگان و سازمانی به صورت شفاف و روشن پاسخگوی مسائل فرهنگی جامعه نیست.

هیچ ارگانی پاسخگوی مسائل فرهنگی جامعه نیست

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: فرهنگ باید متولی مشخصی داشته و دستگاه‌های اجرایی به صورت روشن و شفاف پاسخگوی مسائل فرهنگی جامعه باشند.

وی با بیان اینکه در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت نیز متولی خاصی برای اقدامات موثر در زمینه وجود ندارد، افزود: توزیع وظایف در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت به نحو مطلوبی انجام نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید یک دستگاه به عنوان متولی مسائل فرهنگی به ویژه اوقات فراغت باشد، افزود: در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های ویژه‌ای داشته و در برخی موارد موازی با دستگاه دیگری فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه هر سازمانی متناسب با توان خود در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گام برداشته است، افزود: به دلیل موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی هنوز نتیجه مطلوب از این برنامه‌ها حاصل نشده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سازمان‌های مختلف در حد قابل قبولی برنامه‌ریزی می‌کنند، افزود: باید در این زمینه با مشخص‌کردن متولی خاص فعالیت‌های مطلوب‌تری در جامعه انجام شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول