اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

در مسائل فرهنگی ضعیف عمل کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: در بحث انقلاب فرهنگی و در مسائل فرهنگی ضعیف عمل کردیم.

در مسائل فرهنگی ضعیف عمل کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمد جوادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با بیان نقش انقلاب فرهنگی در جامعه، اظهار داشت: در بحث انقلاب فرهنگی و در خصوص مسائل فرهنگی ضعیف عمل کردیم.

وی افزود: درخواست ما از دانشگاه در خصوص مسائل فرهنگی این است که اگر یک جوان کم اعتقاد به مسائل دینی و اعتقادی وارد دانشگاه شد از آن دانشگاه متدین و با اعتقادات مذهبی خوب بیرون بیاید.

خطیب موقت همدان در ادامه تصریح کرد: اما در مواردی شاهدیم جوانی با اعتقادات مذهبی و فرهنگی وارد دانشگاه می‌شود اما با اعتقادات گروهک‌ها و جریان‌های سیاسی خارج می‌شود.

وی در خصوص این که تمام کارهای انسان باید برای خدا باشد، اضافه کرد: اگر نماز می‌خوانیم یا کاری می‌کنیم برای این است که خدایی باشیم و کار را برای غیر خدا نکنیم و در همه حال به خاطر خدا و برای او حرف بزنیم.

جوادی خاطرنشان کرد: هرچه هست را برای خدا انجام دهید و از خدا فاصله نگیرید چرا که هرکس از خدا فاصله بگیرد ضرر می‌کند و هرکس بندگی او را بجا بیاورد خداوند مصلحت او را به بهترین شکل نازل می‌کند.

وی در ادامه درباره شخصیت امام خمینی(ره) افزود: امام خمینی شخصی بود که تمام کمالات را در حد اعلا و کامل داشت و کمتر اینچنین شخصی را می‌توان یافت چرا که امام تمام خصائل نیک را دارا بود و مجتهدی توانمند بود که حرف اول را در هر مسئله‌ای ارائه می‌کرد.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) حرکتش، گفتارش، نوشتارش و رفتارش برای خدا بود و هرگز چیزی غیر از خدا در درون او نفوذ نکرد و امام با این شخصیت کامل و عالی انقلاب اسلامی ایران را شکل داد و به ثمر رساند.

جوادی در پایان سخنانش گفت: امام بالاترین راه‌ها را باز کرد و این چهره جهانی و شناخته شده ابعاد وسیعی از خداشناسی و خداترسی را در تمامی جهان به اثبات رساند.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول