اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد

ضرورت عمق‌نگری به مسائل فرهنگی در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بر ضرورت عمق‌نگری به مسائل فرهنگی در این استان تاکید کرد.

ضرورت عمق‌نگری به مسائل فرهنگی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان دفتر نماینده ولی فقیه در استان که در اداره کل تبلیغات اسلامی انجام شد، اظهار کرد: سطحی‌نگری به بخش فرهنگ به ویژه در استان کردستان یک آفت بزرگ است.

وی بیان کرد: باید مسائل فرهنگی استان کردستان با نگاهی ژرف، عمیق و اندیشمندانه بررسی و تجزیه و تحلیل و از برخوردهای شتاب‌زده و عجولانه پرهیز شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به سومین سالگرد سفر پربرکت مقام معظم رهبری به استان کردستان گفت: باید آثار و دستاوردهای سفر تحلیل و بررسی دقیق شده و به لایه‌های عمیق و اصلی سفر توجه بیشتری شود.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری عنوان کرد: تحقق اهداف نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مناسب است و در این راستا باید تلاش مضاعف انجام شود.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های فرهنگی استان باید با همکاری و هماهنگی بتوانند در راستای توجه به مسائل فرهنگی و ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی استان گام بردارند تا شاهد رشد روزافزون استان در عرصه فرهنگی باشیم.

در این دیدار حجت‌الاسلام مهدی فرضی و حجت‌الاسلام عبدالملکی از مسئولان دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف استان پرداختند و پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی را ملزم به تعامل و همکاری عنوان کردند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول