اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ارشاد جنوب کرمان:

قوه قهریه در مسائل فرهنگی جوابگو نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در مسائل فرهنگی باید راهکار‌های فرهنگی ارائه شود و قوه قهریه در این موارد جوابگو نیست.

قوه قهریه در مسائل فرهنگی جوابگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، بهرام مسلمی ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت و حمایت از آثار و محصولات فرهنگی در جنوب کرمان اظهار داشت: هدف از تشکیل این ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی و هنری، حمایت و کنترل نظارت بر محصولات فرهنگی و هنری داخل کشور و محصولات وارداتی است.

وی افزود: باید تدابیری اندیشیده شود تا در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن در عرصه فرهنگی و هنری، فرهنگ اسلامی در جامعه حاکم شود.

مسلمی با اشاره به تشکیل ستاد بازرسی بر محصولات فرهنگی و هنری در جنوب کرمان تصریح کرد: امید است با برگزاری همایش‌ها و سمینارها فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از محصولات فرهنگی نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: در مسائل فرهنگی باید راهکار‌های فرهنگی ارائه شود و قوه قهریه در این موارد جوابگو نیست.

به گزارش فارس، نخستین جلسه ستاد صیانت و حمایت از آثار و محصولات فرهنگی در جنوب کرمان با حضور اعضای این ستاد، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، نماینده دادستان جیرفت، نماینده نیروی انتظامی جیرفت، نماینده سپاه ناحیه جیرفت، نماینده اداره تبلیغات اسلامی جیرفت و رئیس اداره هنری، سینمایی و سمعی بصری برگزار شد.

این ستاد هر ماه تشکیل جلسه می‌دهد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول