اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:

فعالیت‌های اقتصادی بدون مسائل فرهنگی توسعه نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: فعالیت‌های اقتصادی و تجاری بدون توجه به مسائل فرهنگی توفیقی در توسعه به دست نمی‌آورد.

فعالیت‌های اقتصادی بدون مسائل فرهنگی توسعه نمی‌یابد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، شهباز یزدانی امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و صنعتی از وظایف ذاتی این سازمان بوده لذا بدون توجه به مسائل فرهنگی توفیقی در آن کسب نخواهیم کرد.

وی افزود: در این منطقه از کشور که مردمی خداجو و معتقد دارد ضروری است برای ارتقای سطح فرهنگی آن از توان کافی بهره گرفت.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در ادامه به اقدامات رفاهی که در کنار مسائل فرهنگی انجام شده اشاره کرد و بیان داشت: افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی توسط منطقه آزاد چابهار و کلینیک جراحی توسط بخش خصوصی با حمایت سازمان از مهمترین اقدامات است.

یزدانی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همت اعضای این ستاد، گام‌های بزرگ‌تری در این راستا برداشته شود.

وی تصریح کرد: این ستاد در راستای ترویج و گسترش فرهنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر در منطقه آزاد چابهار برگزار شده است.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه گفت: آنچه برای امت اسلامی حائز اهمیت است، مسئله رهبری است که بر ضرورت مسئله رهبری بر امت اسلامی تأکید بسیار می‌شود.

حبیب لکزایی افزود: در زمان غیبت امام زمان (عج) این مسئولیت بر عهده ولی‌فقیه است و از مسائل و دغدغه‌های مهم مورد نظر مقام معظم رهبری و سایر مسئولان نظام بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

قائم مقام رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر منطقه آزاد چابهار نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این ستاد ارائه کرد و گفت: از زمانی که این ستاد با ساختار و اعضای جدید آغاز به فعالیت کرده، اقدامات مؤثری صورت پذیرفته است.

مهدی حسینی افزود: چاپ بروشور، بنر و تراکت مربوط با فریضه امر به معروف و نهی از منکر و توزیع در سطح منطقه، توزیع کتاب جلوه‌های رفتاری امام حسین (ع) بین مسئولان و مردم در سطح استان و شهرستان، برگزاری مراسم دعای توسل و کمیل، ارسال پیامک در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر بین مسئولان، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و برگزاری مسابقه ترنم تذکر در سطح گسترده و اهدای جوایز نفیس و موارد دیگر از مهم‌ترین این اقدامات است.

در این جلسه، فرمانده سپاه چابهار، اصناف و اتاق بازرگانی و جمعی از مسئولان سازمان و اعضای ستاد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول